Het grote auto gespot topic #11

Status
Not open for further replies.
Collectie auto's @ Nordschleife van eergisteren.

En de auto’s van de dag
36.jpg


37.jpg


Dit wil ik 2 sessies gaan doen.
38.jpg


Meer auto’s
39.jpg


40.jpg


41.jpg


42.jpg


43.jpg


44.jpg


45.jpg


46.jpg


Met de VW Transporter, waarom niet
47.jpg


48.jpg


49.jpg


E93 M3 met Mov’It big brake set met de Billet 6 zuiger klauwen
50.jpg


51.jpg


52.jpg


Mooie oude 911 Turbo
53.jpg


54.jpg


De mat zwarte M3 weer.
55.jpg


En mijn favorite van de dag. Oude 911 Speedster
56.jpg
 
Vanmiddag hier in Gouda een Quattroporte nieuw type...wat een auto!
Kan geen a8 of 7serie tegen op.
 
Prachtige auto, maar mocht ik het geld uit kunnen geven, zeker dat ik geen scirocco zou kopen. Weet niet wat het is, maar ´t is ´m niet meer. Wrs ook omdat je ´m vaak ziet ofzo..
 
Prachtige auto, maar mocht ik het geld uit kunnen geven, zeker dat ik geen scirocco zou kopen. Weet niet wat het is, maar ´t is ´m niet meer. Wrs ook omdat je ´m vaak ziet ofzo..

Heb je het nou over die MKII? Die nieuwe word je wel mee doodgegooid. Die vind ik ook alles behalve bijzonder.

Effin, eergisteren nog een Lexus LFA hier op De Ring. Helaas niet zien (horen) rijden.
 
Ik wist nog dat je me gespot had, maar wist niet dat je ook een foto gemaakt had:p

Reed ik btw hard ofzo, zie alleen een rood stipje;)
 
Ik wist nog dat je me gespot had, maar wist niet dat je ook een foto gemaakt had:p

Reed ik btw hard ofzo, zie alleen een rood stipje;)

Ohw hehe, valt mee dan ;)

Je reed redelijk door maar niet heel bizar ofzo, ik zakte wat af omdat ik met me tel zat te kloten om een foto te maken. Ik wist namelijk dat jij een rode punto had en een beetje uit die hoek kwam. Ik had alleen geen idee hoe je eruit zag, dus heb maar een foto gemaakt om achteraf te controleren hier of jij het was hehe.

Ik stond bij het ziekenhuis nog naast je en zag een blonde dewd met een zonnebril, kwam me niet bekend voor van een foto ofzo dus vond het net ff iets te lomp om zomaar te toeteren en te zwaaien naar wellicht een wildvreemde :p
 
Hahaha, dan sta je goed voor lul indd:p

Zo rijden er een stuk of 4 seat ibiza TDI's hier rond, met allemaal xxJDRx, welke een maat van me dus ook heeft, nummers zijn ook nog opvolgend. Al een paar keer als een debiel gas gegeven/gek gedaan om uiteindelijk uit te vinden dat er een chinees of negert inzit8P!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top