Het grote "Auto gespot topic" #8

Okay, ding heeft tijdje in een de loods gestaan toch ?? teminste dat had ik gehoort via via.

Nja echt een automaat is het niet.. er kan ook nog geschakelt worden aan het stuur..
Ding zal vast wel snel zijn idd :love:
 
Zag laatst een Fiat Cinquecento rijden, man van 65+ erin, V12 badge achterop en kentekenplaathouder met 'Die van jou gaat harder, nou en???'
Ik dacht dat ik dood ging :D
 
fotocrop_03-14-2006_153139d.jpg


Milosevic.
ik denk de voyager.


Ik ga volgende week met mijn studievereniging naar het Joegoslavië Tribunaal, zal het even voor jullie allemaal navragen :p
 
Okay, ding heeft tijdje in een de loods gestaan toch ?? teminste dat had ik gehoort via via.

Nja echt een automaat is het niet.. er kan ook nog geschakelt worden aan het stuur..
Ding zal vast wel snel zijn idd :love:

Voor zover ik weet zijn zo goed als alle automaten uit die tijd (~2000) allemaal gewoon ouderwetse automaten met koppelomvormer. Opzich niets mis mee maar in een sportauto is het gewoon fout. Zelf schakelen is veel leuker en voegt gewoon toe aan de rijbeleving (waar het uiteindelijk toch om gaat).

Liefst gewoon een handbak, of een goeie gerobotiseerde handbak (alla DSG). In een normale auto is er overigens niets mis met de ouderwetse automaten :).
 
Zelf ben ik ook van mening liever gewoon een 6-handbak..
Dan is gelijk het sportieve rijden eraf zonder handbak vind ik!
Maar het zal zeker niet langszaam zijn!
 
Ik spot de laatste tijd op zaterdag steeds een brute blauwe nieuwe Mustang, bij member Mechanic in de straat
 
vandaag stond ik naast een nieuw skyline.. echt bruut ding gewoon, kleur wit.. vlakbij nissan dealer in adam zo. zie daar wel vaker skylines staan...
 
@Benzinepomp

[Ir]http://i40.tinypic.com/2mh5y55.jpg[/Ir]

Een F430 en een Carrera4S, beste man heeft ook nog een Bentley Continental GT, Witte Porsche turbo met gt2 bodykit en een ML63 AMG :W. Carrera4s was van z'n zoon, kutkind:+

Denk dat we per week minimaal 400 euro meer door hem omzetten8P

Vroeg of die even gas wilde geven, nja dat wilde die wel:D, godkk wat een geluid zeg!

Heb em ook gestrikt om een keer mee te boeken in die Ferrari, hij zou me ff een belletje geven:love:!
 
Gister ook nog met een ML500 gesprint, ik had het nog redelijk makkelijk gewonnen. Maar die gozer zei dat die ook een F430 had.. ze waren rond de 22-23 ofzo :eek:
 
Back
Top