Het grote "auto gespot" topic #9

Status
Not open for further replies.
Lool dat meen je niet :p

Ben benieuwd of ik hem een keer zie rijden dan :eek:

Datum eerste toelating 16-05-1978
Datum aanvang laatste tenaamstelling 12-08-2008
Datum eerste afgifte Nederland 12-08-2008

Hijs in ieder geval nog steeds van de eerste nederlandse eigenaar
 
3591426023_19ae7d0142.jpg


Bij de onderburen hier in Gouda. (promotie van leverancier)
 
[ir]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/03/1254578786-910.jpg[/ir]


Stond vanmiddag een gloednieuwe zwarte met dealerplaten naast me bij het stoplicht. Vond hem wel bruut maar zou hem echt niet kopen als ik het geld had (in de zin van, heb toch liever een Quattroporte of een Continental GT)
 
Stond vanmiddag een gloednieuwe zwarte met dealerplaten naast me bij het stoplicht. Vond hem wel bruut maar zou hem echt niet kopen als ik het geld had (in de zin van, heb toch liever een Quattroporte of een Continental GT)

Wat past er niet in dit rijtje:
Porsche Panamera - Maserati Quattroporte - Bentley Continental GT
;)

Mulsanne of Flying Spur lijkt mij dan een logischere keuze.
 
Voorkant is wel bruut als je hem in de spiegel hebt, maar die achterkant van die Porsche vind ik niet zo geslaagd.
 
Wat past er niet in dit rijtje:
Porsche Panamera - Maserati Quattroporte - Bentley Continental GT
;)

Mulsanne of Flying Spur lijkt mij dan een logischere keuze.


Nou ik vind van niet...ze zijn dus echt wel een stap hoger en ook niet zo sportief. De aston martin rapide zou nog kunnen.
 
Nou ik vind van niet...ze zijn dus echt wel een stap hoger en ook niet zo sportief. De aston martin rapide zou nog kunnen.

Een Conti GT is een coupé. Die hoort daar gewoon niet thuis, klaar. Een Flying Spur Speed (niet sportief?) past dan beter in dat rijtje aangezien dat ook gewoon een sedan is. Dat de Bentleys gemiddeld een ton meer kosten en dus een beetje uit de toon vallen ben ik met je eens. Verder past hij er prima tussen imo. Premium merk, sedan, sportief etc. Als je echt op prijs gaat letten dan kan je de Audi S8 bijv ook in hetzelfde rijtje zetten :)
 
Een Conti GT is een coupé. Die hoort daar gewoon niet thuis, klaar. Een Flying Spur Speed (niet sportief?) past dan beter in dat rijtje aangezien dat ook gewoon een sedan is. Dat de Bentleys gemiddeld een ton meer kosten en dus een beetje uit de toon vallen ben ik met je eens. Verder past hij er prima tussen imo. Premium merk, sedan, sportief etc. Als je echt op prijs gaat letten dan kan je de Audi S8 bijv ook in hetzelfde rijtje zetten :)


dude wat boeit het
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top