Het grote "auto gespot" topic #10

Status
Not open for further replies.
Geen foto maar gister een zwart Nissan Skyline R35 gespot op de A59. Belgisch kenteken met 911 Bye erop :p. Al eerder gespot geloof ik?
 
vandaag 2x rs6, 1x ferrari 599, 1x bentley continental gt msnsory.
zit nu al 6 weken in sunny beach bulgarije, wat het beverly hills van bulgarije is. nu het weer ook mooier wordt zie je de dikke bakken echt overal tevoorschijn komen. een van mijn bazen rijd o.a. een ml63.

jaa daar in sunny beach rijden dikke maffia bakken :p

vorig jaar :

740661279_5_MVUY.jpeg


740658505_5_fTlh.jpeg


740658525_5_rXpe.jpeg


740658565_5_HhPS.jpeg


740652681_5_t4Oe.jpeg


740652692_5_OqiX.jpeg


740651082_5_E8i9.jpeg
 
Net op school een zwarte R34 met een veelste grote vleugel, met time attack stikkers.

Viel wel op igg :+
 
Wat ben je daar aan het doen dan?

(ja ik weet het, dat is offtopic)

ik werk voor Iceberg, een van de clubs hier.
mocht iemand er vorig jaar zijn geweest, het is totaal veranderd. Ze hebben 200.000 euro aan licht, geluid en uiterlijk uitgegeven:W


Offtopic:

al veel scandinavische bitches aanwezig ?:p

Het begint nu aardig vol te lopen inderdaad.
Ik zit hier nu al 6 weken ofzo. De eerste weken was het echt dood maar nu wordt het met de dag drukker.

om maar even ontopic te gaan, vandaag sl,s,cl 65 amg's de rs6 en nog wat meuk.
 
ik werk voor Iceberg, een van de clubs hier.
mocht iemand er vorig jaar zijn geweest, het is totaal veranderd. Ze hebben 200.000 euro aan licht, geluid en uiterlijk uitgegeven:W




Het begint nu aardig vol te lopen inderdaad.
Ik zit hier nu al 6 weken ofzo. De eerste weken was het echt dood maar nu wordt het met de dag drukker.

om maar even ontopic te gaan, vandaag sl,s,cl 65 amg's de rs6 en nog wat meuk.

Wat doe je voor werk en waar? Ik ben er vanaf 2 augustus 8 dagen :W
 
Vandaag binnen 1 uur een porsche carrera gt en een ford gt 40 gezien. Redelijk uniek volgens mij? Zat nog lekker te douwen bij die ford maar wat een vet ding, je ziet die hele motor bewegen van achter..
 
ik werk voor Iceberg, een van de clubs hier.
mocht iemand er vorig jaar zijn geweest, het is totaal veranderd. Ze hebben 200.000 euro aan licht, geluid en uiterlijk uitgegeven:W




Het begint nu aardig vol te lopen inderdaad.
Ik zit hier nu al 6 weken ofzo. De eerste weken was het echt dood maar nu wordt het met de dag drukker.

om maar even ontopic te gaan, vandaag sl,s,cl 65 amg's de rs6 en nog wat meuk.

Vet, ik ben er vanaf 5 Juli, 2 weken! :# wel mooi daar dus?
 
[ir]http://www.seriouswheels.com/pics-2009/klm/2009-Mercedes-Benz-S-Class-S-400-Hybrid-Studio-Rear-Angle-1920x1440.jpg[/ir]

pas eentje gespot in een andere kleur
leuke auto... alleen hybrid :eek:
 
Vanmorgen 2 porshe cayenne gezien en 1 panamera, binnen 8km 8P

Dat is nou niet echt speciaal imo... Daarbij zie je die Panamera ook al op elke straathoek staan hier...

Had er pas 3 tegelijk hier bij de pomp staan, leuk gezicht. vooral de afgunst van die mensen die dan naar elkaars panamera's staan te kijken... Ook geen woord tegen elkaar zeggen ofso:D
 
Dat is nou niet echt speciaal imo... Daarbij zie je die Panamera ook al op elke straathoek staan hier...

Had er pas 3 tegelijk hier bij de pomp staan, leuk gezicht. vooral de afgunst van die mensen die dan naar elkaars panamera's staan te kijken... Ook geen woord tegen elkaar zeggen ofso:D

Dit beter dan ? :W

[ir]http://i50.tinypic.com/2w58vwx.jpg[/ir]

Eigenaar kwam net naar buiten toen ik de foto maakte dus ik wachten tot hij aanreed, geluidje joh ! :-: Nog een stukje achter gereden omdat hij dezelfde kant op moest als ik.
 
Een Ferrari gaat niet dezelfde kant op als jou, jij gaat dezelfde kant op als een Ferrari.
 
Een Ferrari gaat niet dezelfde kant op als jou, jij gaat dezelfde kant op als een Ferrari.

Deze ferrari ging waarschijnlijk geen kant op omdat hij waarschijnlijk gewoon wat rond aan het rijden was. Kan niet geloven dat je met een ferrari hondenbrokken gaat kopen omdat het handig is :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top