Het grote "Auto gespot topic" #8

Advertisement - register to remove this

[ir]http://i34.tinypic.com/2mhy1pd.jpg[/ir]

Kwam dit racemonster van de week tegen @ de golfbaan 8)

"De Abart 500 zal 135 pk krijgen en zal ongeveer 24% duurder zijn dan de 1.4 Sport en dat zou dus uitkomen op ongeveer 21k. Nogal prijzig zou ik zo zeggen. Onder de motorkap ligt een 1,4 liter Turbo. Een nog snellere Abart 500 SS zou zelfs 155 pk leveren!"

Geen idee of dit een normale of de SS is.
 
[ir]http://i34.tinypic.com/2mhy1pd.jpg[/ir]

Kwam dit racemonster van de week tegen @ de golfbaan 8)

"De Abart 500 zal 135 pk krijgen en zal ongeveer 24% duurder zijn dan de 1.4 Sport en dat zou dus uitkomen op ongeveer 21k. Nogal prijzig zou ik zo zeggen. Onder de motorkap ligt een 1,4 liter Turbo. Een nog snellere Abart 500 SS zou zelfs 155 pk leveren!"

Geen idee of dit een normale of de SS is.

Echt supergaaf.
 
Ik stond bij busstation te wachten om richting Westmaas/Klaaswaal te gaan. Jij kwam vanuit die richting door de stoplichten. Richting R'dam/Oud Beijerland.

Hoe laat was dat? Want heb daar wel ff 2 collega's van me afgezet gisteren:p stond wel iemand bij dat busstation. Was jij dat? Blond haar dacht ik.
 
Eindelijk verstandige buren in de wijk. :p





Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI S6; AVANT QUATTRO 250 KW AUT
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 25-08-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 30-08-2006

BPM € 27041
 
Last edited:
Vandaag iets heel vets gespot in het "O zo mooie Zuid limburg".

Was volgens mij een soort tour meeting van Skyline's:

2x Skyline GTR ( de nieuwe:p)
1x Lancer evo 6
en dan een stuk of 12 Skyline R33/R34..

Errug vet.. Heb net op internet gezocht of er iets van was te vinden maar helaas, mss dat iemand van de skyline owners van het forum er wat van weet? :p
 
Last edited:
Ja ik weet het ook niet mannen :p had even gegoogled en toen zag ik die nieuwe onder de naam: GTR R35 :p maaar heb het even voor je aangepast ;)
 
Deze is bij ons op het werk omgebouwd:

fiat-500-ms-03.jpg


Kost 5900e (uitbouwkit + velgen etc)
 
Back
Top