Brommersprint Damwoude 2009

Ik heb een andere pijp en beetje meer vermogen, moet er alleen nog ff mee op de weg rijden alleen beetje tijdgebrek:( zal morgen ff spieken bij de spuiter hoe ver die is.. altijd wel handig, kappen in de std klasse;)
 
ja...hopen dat me blok een beetje doorknalt dan, zit voorlopig ff tegen..drijfstang gebroken gister
dsc00243tcj.jpg

,vandaag een nieuwe krukas erin gezet,zuiger en naaldlager.hoe me cilinder heel is gebleven en me carters is echt een raadsel,maargoed.morge me blok opnieuw inmekaar zetten en maar weer testen....zou toch zonde zijn om vanaf heinenoord voor 2 keer sprinten helemaal naar damwoude te rijden..(250km +)

Wow :W Vet! :D
 
Mag je bij deze sprint nou wel of niet je achterveer vervangen door een staaf?

ik snap wel dat het je niet helemaal duidelijk is.
maar het mag wel, dus dat is mooi.
heb net met degene gebelt die daar over gaat.(Gerrit Landsaat)
hij zegt ook dat het regelement hetzelfde zou moeten zijn als jubbega.
en dat is niet het geval, wat ik me kan herinneren is er zelfs in jubbega iemand afgekeurd omdat hij er een staaf tussen had.
 
ja...hopen dat me blok een beetje doorknalt dan, zit voorlopig ff tegen..drijfstang gebroken gister
dsc00243tcj.jpg

,vandaag een nieuwe krukas erin gezet,zuiger en naaldlager.hoe me cilinder heel is gebleven en me carters is echt een raadsel,maargoed.morge me blok opnieuw inmekaar zetten en maar weer testen....zou toch zonde zijn om vanaf heinenoord voor 2 keer sprinten helemaal naar damwoude te rijden..(250km +)

Damn Patrick! 9||6 :X
Je hebt pm btw ;)

Toch nog aanwezig! Blokje loopt alweer:)

jullie fixen dat toch weer mooi snel altijd!
Maargoed daar gaat de 1e plek! :*
 
Om half 9 vanavond ging de vertanding van de Sym ALWEER kapot op de testbank;(

Maarrrrr om half 11 deed ie het weer:W

Net buiten effe testritje gedaan en het ding trekt als een tierelier

Hopelijk blijft het zonder problemen zaterdag, dan zit er wel een bekertje in denk ik:*
 
Om half 9 vanavond ging de vertanding van de Sym ALWEER kapot op de testbank;(

Maarrrrr om half 11 deed ie het weer:W

Net buiten effe testritje gedaan en het ding trekt als een tierelier

Hopelijk blijft het zonder problemen zaterdag, dan zit er wel een bekertje in denk ik:*

waarmee rij je dan, setup en klasse?
want je lijkt me een beetje heldhaftig:p
 
iedergeval goed weer morgen....lekker hoor!8)

bijna weekend:winner:!

tot morguh!

en vandaag ook al mooi weer....

morgen maximaal aanwezig ik rijd zelf niet maar me vriendin wel:) scheeld namelijk 30 kilo:D

aangezien de tijden van jubbega wel lekker liepen rond de 7.3 dan moet ze wel een 7 kunnen aan tikken, mits ze niet kan jagen:)

vanmiddag een test rit gedaan en dat ging helemaal super...... volgas weg rijden, kleine wheelie en nog eens wheelspin ook tegelijk:O komt helemaal goed dus morgen:D

vanaaf nog werken tot half1 en morgen weer om kwart voor 6 er uit:(

ik ziet jullie morgen en iedereen suc6:) dat gaat een mooie dagworden

mzzl
 
Nee pakket is gewoon vertraagd en word pas maandag bezorgd. Had gisteren al binnen moeten zijn en mag ook niet opgehaald worden op het sorteercentrum...Echt aarrzzz
 
Back
Top