Brommersprint Damwoude 2010

Met nog 3 nachtjes slapen is het weer zover. Dus tijd om deze eens omhoog te skuppen :)

Mijn brommerts staan er weer klaar voor. Vooral de 4 takt moet nu wel een stuk harder kunnen:+ Koppeling slipt niet meer; stuk korter vertand en dikke wheelies nu +ralf+ En heel Damwoude mag em horen:D
 
Met nog 3 nachtjes slapen is het weer zover. Dus tijd om deze eens omhoog te skuppen :)

Mijn brommerts staan er weer klaar voor. Vooral de 4 takt moet nu wel een stuk harder kunnen:+ Koppeling slipt niet meer; stuk korter vertand en dikke wheelies nu +ralf+ En heel Damwoude mag em horen:D

Dat laatste is niet zo moeilijk {!:D
 
Bij Jubbega niet hoor, ze adviseren het wel. Er werd mij verteld dat het volgend jaar pas verplicht gesteld werd.

Ik ben ook klaar voor Damwoude, dat wil zeggen sprinter staat er nog hetzelfde bij als Jubbega. Daar liep het best hard, hopen op droog weer maar!
 
Tegen mij werd verteld bij de keuring in Jubbega dat het eigenlijk in Jubbega al de bedoeling was om ermee te rijden, maar omdat zoveel geen goede broek mee hadden mochten ze rijden zonder. Dit zou bij Damwoude en Genemuiden wel verplicht zijn is tegen mij gezegd tijdens de keuring.
 
Tegen mij werd verteld bij de keuring in Jubbega dat het eigenlijk in Jubbega al de bedoeling was om ermee te rijden, maar omdat zoveel geen goede broek mee hadden mochten ze rijden zonder. Dit zou bij Damwoude en Genemuiden wel verplicht zijn is tegen mij gezegd tijdens de keuring.

Haha dat is zo mooi van dit soort sprints, tegen de 1 wordt gezegt dat het verplicht is.
Tegen mij is verteld dat het volgend jaar verplicht is en nu gewenst.

En aangezien ik daar nog geen geschikte broek voor heb wordt het gewoon weer een spijkerbroek :)
 
Ik heb ook geen motorbroek, staat toch echt niet duidelijk in het reglement..

Reglement 2010:

Er worden hogere eisen aan kleding gesteld v.w.b. de veiligheid:
vanaf volgend jaar is motorkleding verplicht.

Heb wel een bodyprotector aangeschaft voor 1 hele sprint :+
 
Back
Top