Brommersprint Damwoude 7 juni 2008

ik vond het een geslaagde dag op de sprint

zelf een tijd gereden van 8.08 ofozw met een reactie van 0.084:p met een evo2

2e heat 2 x valse start (1 door mij) maar goed ook want had benzine kraan ook al dicht laten zitten

kweet weer waar ik aan kan werken om met de evo toch nog een redelijke tijd te gaan halen

hebben jullie die race eend ook nog gezien die bij de finale overstak:|
ging ook nog maar net goed

mzzls
 
Wat een dag weer. Waardeloos dat het hok niet stabiel te houden is.

Ben er gelukkig wederom goed vanafgekomen.
 
@ don kokkie won ook van mike voogd in de omloop dus:)
Dat deedt die erg netjes,
Dan moet ik er ook bij zeggen dat ding van mike ook niet perfect liep !
Verder nog mensen foto`s?
Zie altijd zo veel mensen foto`s maken en geen foto wat je in dit topic ziet:p

Mike won in de omloop van kokkie hoor.. hij lag wel 3/4 van de baan voor maar mike kwam nog wel voorbij vlak voor de finish
 
marcie, gvd ik zei t je nog! Arthur bedankt voor de snaar, die stuur ik vd week weer terug! Mooi dagje, met wederom mooi weer. :)
 
Komen de tijden, reactietijden etc. ook ergens op een website te staan?
Ben eigenlijk benieuwd wat ik precies heb gereden laatste paar runs in de omloop.

En iemand nog fotos? :p
 
Gezellige dag gehad met koksel_99 met zijn uberzware zonder PK's hok die toch in de omloop net van mike verloor :D mijn slider die zelfs achterstevoren niet door de keuring kwam :p En titus, wietse, John, gideon, arthur, hans, en de rest van t zooitje :D later die avond op stap gegaan kom je raymond (sjaak sjeezer) alweer tegen :X en heb me verder prima vermaakt op het teststuk :)

[ir]http://i26.tinypic.com/xcj57n.jpg[/ir][/QUOTE]
 
had ook nog ff wat rubber achtergelaten op het laatste(A)
resizeimage670677981zo7.th.jpg
 
was indd zeer geslaagd kamp halfe boom(herbaijum) was weer een zooitje maar gezellig en zowieso lkkr vlakbij dat teststuk;) was erg leuk weekend en TDF was ook zeer leuk;) en kees volgende keer je demper beter vast sjorren:p
 
ik heb nog 2 filmpjes...(3 keer gereden)

1ste filmpje is ook mijn eerste run tegen Jeroen(bouran) die ik gewonnen had met een tijd van

8.397 waardoor ik de 9de tijd had,wat betekend dat ik net niet in de omloop zat.(op 2 duizendste sec at ik er net niet in)Ben trouwens de rechter!

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=SdeaiNnXCGg"]YouTube - patrick vs jeroen damwoude '08[/ame]

2de run heb ik geen filmpje van maar moest tegen sebas die op een oud type gpr rijdt deze heb ik ook gewonnen met een tijd van 8.276 met die tijd kwam ik als 6de in de omloop.

Toen de laatste run moest ik tegen Gerard van der Schaar..

Hier heb ik wel een filmpje van...

De start ging uitstekend en ik bleef Gerard voor heel even voor daarna ging de koning van de sprints er toch vandoor:p

deze sprint reed ik een tijd van 8.12 nog wat met een reactie van 0.05 sec

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=t7Bqj4Kg4JU&feature=related"]YouTube - patrick vs gerard damwoude `08[/ame]
 
Back
Top