Brommersprint Damwoude 2010

hha ja idd wel goede keuze defqon mr kom goed btw vas vandeweek zie je mij verschijen met de zip en runnert dan ook nr damwoude jipie
 
reglement is gelijkgetrokken met genemuiden staat er toch op de site van damwoude? Dus ik denk dat nu juist ook bij genemuiden een verende voorvork is verplicht.

Maar ik denk dat ik niet meer ga naar damwoude, is zo een klote eind rijden vanaf Vlissingen. En om nou 2 sprints te trekken en dan weer in te pakken, beetje zonde van de benzine die ik dan verrijd.
 
Ik ga t eens rustig aan doen. :p Dag erna Heereveen. Kom wel effe kijken met vas denk en dan erna gelijk doorrijden naar heereveen! :)
 
reglement is gelijkgetrokken met genemuiden staat er toch op de site van damwoude? Dus ik denk dat nu juist ook bij genemuiden een verende voorvork is verplicht.

Dat zie je verkeerd topic van genemuiden is er nu ook en hun regelement is nog steeds niet verend.
 
als je zo gaat denken kun je nooit rijden:p


Nja, als ik in de finale's zou komen zou ik iig niet naar huis gaan na een discussie. Wie er nou gelijk had en waar het om ging weet ik niet precies. Ik weet iig wel dat je nog genaaid werd met die 2 valse starts die onterecht waren.

Nja, ik betaal dan liever meer inschrijfgeld voor sbo en minder brandstofkosten dat het nog steeds evenveel kost maar dat ik veel meer kan rijden. En ik heb niet zo een zin om weer zo een klote eind te rijden, dat is gewoon het grote punt aangezien ik dat in mijn 1tje moest doen. En er zat nog niet eens iemand bij me in de auto:| Dus een beetje ouwehoeren was er ook niet bij.

Misschien wel bij genemuiden als SA weer samenvalt, dan eerst genemuiden en gelijk door daarna.
 
Nja, als ik in de finale's zou komen zou ik iig niet naar huis gaan na een discussie. Wie er nou gelijk had en waar het om ging weet ik niet precies. Ik weet iig wel dat je nog genaaid werd met die 2 valse starts die onterecht waren.

Nja, ik betaal dan liever meer inschrijfgeld voor sbo en minder brandstofkosten dat het nog steeds evenveel kost maar dat ik veel meer kan rijden. En ik heb niet zo een zin om weer zo een klote eind te rijden, dat is gewoon het grote punt aangezien ik dat in mijn 1tje moest doen. En er zat nog niet eens iemand bij me in de auto:| Dus een beetje ouwehoeren was er ook niet bij.

Misschien wel bij genemuiden als SA weer samenvalt, dan eerst genemuiden en gelijk door daarna.
sbo is ook door heel het land, dus loop je tegen het zelfde probleem aan,... als je wilt sprinten zul je moeten rijden en geld investeren, het is en blijft natuurlijk een hobby, oftewel geld kost het tog genoeg, kan dat beetje benzine geld er ook nog wel bij.....

ik heb iig veel zin in damwoude:D nog nooit gereden dus ben benieuwd hoe de baan daar is:D
 
sbo is ook door heel het land, dus loop je tegen het zelfde probleem aan,... als je wilt sprinten zul je moeten rijden en geld investeren, het is en blijft natuurlijk een hobby, oftewel geld kost het tog genoeg, kan dat beetje benzine geld er ook nog wel bij.....

ik heb iig veel zin in damwoude:D nog nooit gereden dus ben benieuwd hoe de baan daar is:D

Het gaat mij meer om de afstand die ik moet afleggen en dat ik dan 2x een heat kan rijden en dat het dan over is als ik niet in de omloop zit.
Bij sbo kan je gewoon zo vaak als de tijd toelaat aansluiten in de rij, dat vind ik veel leuker. Het draait uiteindelijk om het rijden op je sprinter en niet het rijden in de auto:p

Dat geld maakt niet uit, dat snap ik ook wel en heb ik er ook gewoon voor over. Maar ik betaal liever meer inschrijfgeld en dat ik dan ook vaker dan 2x kan rijden. Maar we hebben het er nog wel eens over als we weer tot half 1 ofzo in je schuur zitten te beunen.
 
Aanstellen is ook een vak.

gewoon zorgen dat je scooter hard genoeg loopt, zorg je zelf voor toch:)

als je 9 sec rijd, dan snap ik dat je er geen zin meer in hebt, ook je eigen schuld toch?';)
 
gwn genoeg tijd in je blok steken geld investeren anders zul je nooit hard rijden,... Dat je maar 2 kwalificaties hebt bij de friesche sprints is juist vet, dan komt het echt op de rijder aan om op scherp te staan.
 
Aanstellen is ook een vak.

gewoon zorgen dat je scooter hard genoeg loopt, zorg je zelf voor toch:)

als je 9 sec rijd, dan snap ik dat je er geen zin meer in hebt, ook je eigen schuld toch?';)

nee, mijn koppeling begaf het toen ik aan de start stond. Dus daar kan ik dan op dat moment weinig aan doen;)
 
Is een achterveer verplicht in de standaard scooterklasse, want dat reglement is zo onduidelijk als de pest
 
Back
Top