8 april 2006 - Francorchamps

als je met een std schijf je rem vol inknijpt ga je gewoon op je bek ... ander remschijfje zal wel helpen maar denk niet dat er een wereld van verschil in zit
 
melf #50 said:
idd :)

@ Haman :

nrg wil best op het circuit , dat is en word al bewezen op dit moment...

klopt roelof rijd een flink poepie harder met zn nrg als ik en menig ander op de zip maar toch
 
haman said:
@ scatman

koop nou maar een zip ... tis meer last dan lust zon nrg op circuit
ja hallo
dan wil ik eerst me nrg weg hebben,
ik heb hier nu al 4 scooters staan ofzo:Z
me ouders schoppen me binnenkort het huis nog uit met die scooters erbij:S
en ja ik moet ze verkopen:p
 
Zo net thuis, was vanmorgen pas vertrokken uit Spa. Het was een prachtige dag gewoon. Schitterend circuit om te rijden ook. Blokje liep mooi en voor de training samen met Rik nog wat aan de vering kunnen stellen. Tijdtraining ging vrij goed totdat ik op het punt stond Mark in te halen en me achterwiel het contact met het asfalt verloor en ik vrij hard de banden inschoof wat resulteerde in het een en ander aan kapschade, kapotte killswitch, schaafjes op helm en pak en een rondvliegend viziertje. Na ff nagekeken te zijn in de ambulance bleef het bij een gekneusde elleboog en wat blauwe plekken gelukkig. Na het ding opgelapt te hebben manche 1 gereden wat gewoon kut ging omdat ik ff nie meer lekker in me vel zat. 2e manche deden er zich nog wat kleine probs voor dus die heb ik vanaf de kant bekeken. Morgen gauw alles weer verversen, nieuw zuigertje derin en eind van de week nog es ff lekker een keertje trainen.
 
haman said:
klopt roelof rijd een flink poepie harder met zn nrg als ik en menig ander op de zip maar toch

en die frikandel van roelof is verre van goed nog:) maar komt nog wel,

tis lache dat ze na de race zelfs langs komen wat ga jij tering hard op die nrg man. jij bent de enige in nederland die zo ding hard in de ronte krijgt....
 
robinho said:
mjah niet met orgi remblokken en remsegmenten..:X


daar kun je behoorlijk hard mee remmen soms hoor!

ik heb na 3 jaar maar eens mijn std remsegmenten geruild voor Malossi exemplaren :p

voor heb ik al langer mhr blokken :)

mijn vriendin rijd btw wel met std schijf (ook nog 5mm te klein) , en wat imitatieblokken :p kun je mee op het voorwiel remmen :) , mja , dat wou met mijn malaguti f12lc ook , zelfs over de kop :)X) en ook in de regen wou ie nog op het voorwiel staan zonder te glijen... dus std remmen zijn best degelijk, zolang je ze maar goed inremt en gebruikt
 
Slome said:
Ik moet het nou eenmaal doen met de middelen die ik heb (geinvesteerd in de nrg, achteraf foute gok, mjah dat is ondernemersrisico, eigenwijs zijn en dan op je plaat gaan door je eigen fouten :p ). Niet iedereen heeft een onuitputbare geldbron...
Zet nou eerst maar eens de veervoorspanning van je voorvork een heel eind stugger, want nu zakt hij alleen al onder het eigen gewicht van je scooter al 3 cm in...
En dat kost nix :)
 
Back
Top