8 april 2006 - Francorchamps

ligt dus niet aan ons?
razma : nog een keer proberen te versturen misschien?:)

edit : Praktische informatie SBO race Pottendijk karting Emmer-Comparscuum 23 april 2006 ... is het deze?
daar staat iets over het rennerskwartier namelijk
 
Razma said:
Ondertussen is de mailing weer verzonden en is het duidelijk vermeld dat het sportreglement serieus genomen moet worden, vooral het punt ivm rijdne in het rennerskwartier. Dus einde discussie geloof ik ;)

Laat ik dan nog even doorgaan :p
Waarom mogen die belgen dat wel dan?
Vet irri was dat!

Oke is natuurlijk een andere organisatie e.d.
maar als we het over veiligheid hebben etc :rolleyes: ?
 
Last edited:
Razma said:
Omdat zondag een totaal andere organisatie is idd...
Wij moeten onze regels handhaven, zeker wat dat betreft.


klopt.. het is veel aangenamer vertoeven in de paddock als er een rijverbod heerst.

in het belgische kamp. wordt dit ook al jaren gevraagd tijdens de briefing.. maar het wordt niet echt opgevolgd.

temeer daar de meest aangehaalde reden is : let op voor onze kleine kinderen.
maar net die kleine kinderen rijden de hele dag rond met allerhande crossertjes tussen de bestelwagens en tenten.

sbo : good job!
 
Probleem is dat de crew constant hard aan het werk is op en om het circuit, kunnen de rijders ons wat helpen met handhaving van die regel?
 
als iedereen gewoon niet rijd en iedereen andere aanspraakt die het wel doen ben je al een heel eind denk ik..
 
Klopt, alleen bij sommige mensen helpt dat niet, die zeggen dan dat de crew daar maar op moet aanspreken, overigens waren het niet alleen sbo rijders maar ook rijders van Promovario die op zaterdag al aanwezig/testen waren @ rennerskwartier. Tegenover ons stonden ook paar van die belgen tegen het eind van de middag. Gingen helemaal out toen wij leuke muziek op hadden staan tijdens onze nachtelijke bbq. Paar flessen Jupiler gedropt daar en het was weer goed :henko:
 
Back
Top