2 april 2006 lelystad

#94 said:
Ik vond het er erg snel uitzien in de open 70 klasse. Mooi gereden door scotty,mark piechota,jeroen alferink, Jos koelewijn. Eens wat nieuwe namen in de voorhoede. Van de bekende namen verwachten we natuurlijk al dat ze snel rijden, en dat deden ze dan ook.

Echter de tijden varbaasden mij ook. Onder betere omstandigheden reed ik mijn eerste race ooit met de standaard scooter een rondje in 49,8 seconden op Lelystad.
Het vermogensverschil geeft dus niet echt grote verschillen.
Maar zoals ik al zei, het weer was toen natuurlijk wel beter.

Op naar Spa

Scotty beterschap gewenst:L

je hebt het voordeel dat je veel vermogen hebt , maar ondertussen lijkt me ook dat dat nadelen met zich mee brengt. zeker in de regen :p
 
#94 said:
Ik vond het er erg snel uitzien in de open 70 klasse. Mooi gereden door scotty,mark piechota,jeroen alferink, Jos koelewijn. Eens wat nieuwe namen in de voorhoede. Van de bekende namen verwachten we natuurlijk al dat ze snel rijden, en dat deden ze dan ook.

Echter de tijden varbaasden mij ook. Onder betere omstandigheden reed ik mijn eerste race ooit met de standaard scooter een rondje in 49,8 seconden op Lelystad.
Het vermogensverschil geeft dus niet echt grote verschillen.
Maar zoals ik al zei, het weer was toen natuurlijk wel beter.

Op naar Spa

Scotty beterschap gewenst:L
Dat was mijn punt dus eigenlijk.
Het zag er allemaal heel snel uit, maar toch vielen de tijden tegen.
En natuurlijk heeft het weer invloed op de tijden, maar dan nog.
 
Jasper V said:
Dat was mijn punt dus eigenlijk.
Het zag er allemaal heel snel uit, maar toch vielen de tijden tegen.
En natuurlijk heeft het weer invloed op de tijden, maar dan nog.
ik denk dat een stukje ontwikkeling er ook wel bij komt kijken.
en ik denk zelf dat het op een bepaald moment ook gewoon niet sneller meer kan.
dit was pas de eerste race we zullen bij ons volgende bezoek aan lelystad hopelijk met goed weer nog eens vergelijken :)
 
Candyman said:
ik denk dat een stukje ontwikkeling er ook wel bij komt kijken.
en ik denk zelf dat het op een bepaald moment ook gewoon niet sneller meer kan.
dit was pas de eerste race we zullen bij ons volgende bezoek aan lelystad hopelijk met goed weer nog eens vergelijken :)


mja , teveel cc,s op een te klein circuit mischien? denk dat dat er ook wel wat mee te maken heeft
 
Ronnie said:
Melf is dat niks voor jou zo'n stage6 cup of open 70? :p


ik hou niet van zwart , alleen blauw/geel :p

nee, laten we dat nog maar niet gaan doen..

open 70 word toch niks , gaat veel te snel :p
 
dat de rondetijden tegen vielen lag voor mijn part echt wel aan de weersomstandigheden, op grote stukken van het circuit kon je gewoon niet de ideale rijlijn aanhouden doordat er nog grote plassen lagen, af en toe reed iemand erdoor waar er dan weer een grote natte plek ontstond over de volledige breedte van de baan, het was op die plaatsen behoorlijk uitkijken
als het zonnetje schijnt en 25 graden is zul je de tijden wel een heel eind zien dalen...
 
De schuldige : ;)
174-1144080989.jpg
 
bijvoorbeeld:)

ik heb het niet zo op regenwater... mn pak was ook opeens ipv 5kg iets van 20.... echt belachelijk zwaar :D
 
Pizzano said:
bijvoorbeeld:)

ik heb het niet zo op regenwater... mn pak was ook opeens ipv 5kg iets van 20.... echt belachelijk zwaar :D


weet je ook een keer hoeveel gewicht ik mee moet slepen :*
 
Haha wou dat ik 84 kg woog kom ik met me 93kg schoon aan de haak:).Zegt allemaal niet als je maar lol hebt

Zegt trouwens wel iets.Ben te zwaar hehe :D
 
Back
Top