28 mei SBO Race Genk

dat met die ram had ik ook tijdens de endurance dus ik denk dat degene die met malossi en galfer remschijven rijden dot5.1. moet gaan rijden i.p.v.dot 4 en 5 lijkt me beter voor de veiligheid
 
Bij deze eenmalig de uitleg van de zogenaamde torpedatie door jos:
Zijn kant van de crash is als volgt: redelijke start, eerste bocht zoveel mogelijk personen proberen in te halen, daarbij kwamen Wilco en Jos tegen elkaar en helaas was Dani daar de dupe van. Ook Jos lag van de baan werd er niet wijzer van, en tja, dat is racen. Verder mooie dag geweest.
 
voorproefje:
151205367.jpg


ben ze nu aan het uploaden
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=10488307&uid=4370559&members=1

edit: ja ik weet het de kwaliteit is bagger
 
Last edited:
tragerdantraag said:
Bij deze eenmalig de uitleg van de zogenaamde torpedatie door jos:
Zijn kant van de crash is als volgt: redelijke start, eerste bocht zoveel mogelijk personen proberen in te halen, daarbij kwamen Wilco en Jos tegen elkaar en helaas was Dani daar de dupe van. Ook Jos lag van de baan werd er niet wijzer van, en tja, dat is racen. Verder mooie dag geweest.

Dat is racen idd, maar het blijft real life waar mensen botjes kunnen breken of erger :)
 
die metrakit dingen,
is dat dan een race apart voor alleen van die dingen?
iemand meer info erover? prijs/verkopers/valt te tunen? enz enz....
lijkt me wel interessant met zoiets racen :)
 
twan nelissen said:
dat met die ram had ik ook tijdens de endurance dus ik denk dat degene die met malossi en galfer remschijven rijden dot5.1. moet gaan rijden i.p.v.dot 4 en 5 lijkt me beter voor de veiligheid

Twan je moet NOOIT dot5 remvloeistof gebruiken!

Deze is op siliconen basis en mag alleen in speciaal daarvoor bestemde remsystemen gemikt worden. Als je het er wel in kieperd kan je alle seals etc vervangen!

Dot 5.1 mag weer wel in systemen die voor dot4 bedoeld zijn.
 
EGT said:
Twan je moet NOOIT dot5 remvloeistof gebruiken!

Deze is op siliconen basis en mag alleen in speciaal daarvoor bestemde remsystemen gemikt worden. Als je het er wel in kieperd kan je alle seals etc vervangen!

Dot 5.1 mag weer wel in systemen die voor dot4 bedoeld zijn.
volgens mij rijdt ik al bijna 2 seizoenen met dot 5... 8P
 
Back
Top