zwarte trekveertjes nog zelfs te slap... welke zijn strakker? kan dit?

FraNNa

beta blaast lkkr..
hee mensen


ik heb nu een delta clutch.. en ik heb er zwarte malossi trekveertjes in zitten.. MAAR deze zijn nog slefs TE slap!! terwijl ze nog helemaal goed zijn! |(

als i kde veertjes @ strakste stand zet dan nog maakt me scoot te weingi toeren int begin!


zijn er nog strakkere trekveertjes als die zwarte?? en wat voor trekveertjes heb jij in je scoot zitten? (brute setup!)

ik heb Athena stage 3 getuned
c20
multivar
delta clutch
doppler asje
21mm
 
Advertisement - register to remove this

David said:
Search....
Je kan de gewichtjes in de segmenten vervangen door moertjes. Zal een hoop schelen.



jah daar zat ik ook al aan te denken... ik heb thuis dus wat ron al zegt nog een 107 mm kppl huis liggen en die probeer ik vandaag ff (nadat me afbegebroken c20 is gelast)


en btw ik heb net nieuwe rode malossi drukveer en heb een bando v snaar (omdat een std snaar egt nog altijd VEEL bter werkt dan bijv die malossi kevlar of hebo zooi..)

maar ik laat eht weten als dat 107 huis verschil maakt..


(al heb ik wel al een half jaar lang met dat 105 mm rond gereden... :+ )
 
melf #50 said:
als de drukveer te zwaar is wordt het vaak veel moeilijker om de trekveren goed te krijgen.... al een lichtere veer geprobeerd?


hmm nee nog niet geprobeert...

maar ik heb pas 4 dagen een nieruwe drukveer... daarvoor zat er een rode drukveer in die bijna een jaar oud is... (die was egt slap) duss..
 
ik had ook het zelfde probleem alleen dan met een fly clutch, ik had er ook zwarte in gezet en nog te weinig toeren, wat bleek nou: waren alle segmenten krom getrokken dus kheb er een andere koppeling erin gezet en hij deed het perfect. :)
 
phantomgek said:
ik had ook het zelfde probleem alleen dan met een fly clutch, ik had er ook zwarte in gezet en nog te weinig toeren, wat bleek nou: waren alle segmenten krom getrokken dus kheb er een andere koppeling erin gezet en hij deed het perfect. :)


segmenten krom :X


damn..

hmm lijkt me toch wel waizg.. want ziet er allemaal wel netjes uit..

maar ik heb dat kppl huis nog niet kunnen testen.. want me uitlaat meot opneiuw gelast worden...
 
waarom heeft er nog niemand gedacht aan een shim 8P

tussen je variobus en halfpoelie (koelvin) moet waarschijnlijk een dun ringetje, hierdoor komt je snaar wat verder onderin en ook hoger in je achterpoellies. denk dat dit je probleem wel verhelpt
weet je nog niet genoeg kan je gewoon op shim zoeken in de search...
 
Last edited:
Aerox-Evo70 said:
waarom heeft er nog niemand gedacht aan een shim 8P

tussen je variobus en halfpoelie (koelvin) moet waarschijnlijk een dun ringetje, hierdoor komt je snaar wat verder onderin en ook hoger in je achterpoellies. denk dat dit je probleem wel verhelpt
weet je nog niet genoeg kan je gewoon op shim zoeken in de search...


ik heb nu een malossi multivar.. (sinds kort eerst had ik de hebo vario) en het bleek dat die glijbus korter was van de multivar.. en ik had er zoweizo al een opvul ringetje tussen gedaan.. (dat std ringetje wat normaal bij se std vario zit)

moet ik eranders nog meer tussen doen?
 
Back
Top