zwarte trekveertjes nog zelfs te slap... welke zijn strakker? kan dit?

FraNNa

beta blaast lkkr..
hee mensen


ik heb nu een delta clutch.. en ik heb er zwarte malossi trekveertjes in zitten.. MAAR deze zijn nog slefs TE slap!! terwijl ze nog helemaal goed zijn! |(

als i kde veertjes @ strakste stand zet dan nog maakt me scoot te weingi toeren int begin!


zijn er nog strakkere trekveertjes als die zwarte?? en wat voor trekveertjes heb jij in je scoot zitten? (brute setup!)

ik heb Athena stage 3 getuned
c20
multivar
delta clutch
doppler asje
21mm
 
Advertisement - register to remove this

FraNNa said:
ik heb nu een malossi multivar.. (sinds kort eerst had ik de hebo vario) en het bleek dat die glijbus korter was van de multivar.. en ik had er zoweizo al een opvul ringetje tussen gedaan.. (dat std ringetje wat normaal bij se std vario zit)

moet ik eranders nog meer tussen doen?


mja , ik zet altijd die shim die tussen de koelvin en variobus zit naar achter en bij mij wil het ook..

tis wel zo dat als de shim er tussen zit dat ie makkelijker wegkomt van stilstand maar je topsnelheid gaat wel omlaag..

ik heb vaker geexpirimenteerd daarmee @ std scooters met alleen andere uitlaat , eerst wel een ring en dan niet , voor de trekkracht over het hele gebied maakte het bijna niks uit , maar het scheelde tussen de 10 en 15 km op top soms!!
 
melf #50 said:
mja , ik zet altijd die shim die tussen de koelvin en variobus zit naar achter en bij mij wil het ook..

tis wel zo dat als de shim er tussen zit dat ie makkelijker wegkomt van stilstand maar je topsnelheid gaat wel omlaag..

ik heb vaker geexpirimenteerd daarmee @ std scooters met alleen andere uitlaat , eerst wel een ring en dan niet , voor de trekkracht over het hele gebied maakte het bijna niks uit , maar het scheelde tussen de 10 en 15 km op top soms!!


klopt heb ik ook geprobeerd met 50cc std en meerdere malen ervaren :)

top zakt er enorm van bij mij scheelde het 15 km/h @ teller
 
Spasta said:
euhh, wilde iemand weten wat voor spul jij had? :X

franna: is het al gelukt of is je uitlaat nog niet gelast


probleem nog steeds niet verholpen!

ik heb nu een 107 huis getest.. rijd nu at bter maar DAN NOG!! niet goed.. (nog steeds te weinig toeren)

die shim zit tusse me glijbus en halfpouli.. (doe ik daar altijd tussen.. ik hebd er ook veel mee gekut met std scoots)

(btw me pijp is weer gelast jah)

wie o wie heeft ook hier last van en weet ene oplossing?
 
Back
Top