Zwarte en vette bougie na het rijden

Tgk

New Member
Hoi iedereen, ik heb een type 3 70cc 2t met een 21mm carb.
de laatste tijd als ik een stukje vol gas geef verliest mijn type langzaam vermogen en slaat mijn bougie vet en is die donkerzwart. (na 10-20 min rijden).
waar kan dit aan liggen? Heb ik te veel olie gemengd of is de lucht/mengsel schroef verkeerd afgesteld. De sproeier heb ik al bekeken maar die is erg klein (maat 76)
dus daar kan het geloof ik niet aan liggen. Tips zouden fijn zijn.
Gr T
 
Advertisement - register to remove this

Vind sowieso een 21mm cab te hoog voor een simpele malossi sport cilindertje. Die cilinder is nou bepaald geen toerenbeuker en vereist geen dikke carburateur setup
Post automatically merged:

Als ik dat wil afstellen moet die natuurlijk wel lopen op dit moment als ik hm start loopt die 5-8 seconden en dan valt die uit
heb je ontsteking al gecontroleerd? Controleer je pickup sensor bij je vliegwiel, stator, bobine, cdi etc.
 
Vind sowieso een 21mm cab te hoog voor een simpele malossi sport cilindertje. Die cilinder is nou bepaald geen toerenbeuker en vereist geen dikke carburateur setup
Post automatically merged:


heb je ontsteking al gecontroleerd? Controleer je pickup sensor bij je vliegwiel, stator, bobine, cdi etc.
Racebeun heb je misschien snap, ik heb nu ontsteking bloot liggen en kan ik je een foto sturen en is misschien wat handiger communiceren over hoe ik alles moet checken
 
Back
Top