This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip Ultimate

je kleren vloeken bij je scooter ik bedoel, is natuurlijk helemaal af als JIJ nog ff gepaste kleding bij koopt he haha..
toch vette scoot(2x)

hehe thx, de witte stickers zijn al binnen, maar de kappen moeten nog in de blanke lak, die kleren zijn mijn werkkleren...

thx voor de reacties!

uhm ligt het aan mij of? Wrm staat daar evo op die cil.?
voor de rest ziet het er erg koel uit hoor

tja, dat staat ook op de doos bij DR cilinders en meer merken. n00bs denken dan dat ze een echte EVO hebben ofzo. Dit is iig geen evo. Misschien dat ze deze cil in de polini fabriek wel evo replica noemen? zou het verder echt niet weten. Er staat dus ook evo 4 (en de echte evo's zijn er toch met nummer 5 en 6?)

maar misschien laat meneer Polini zijn cilinder wel gieten in dezelfde gieterij als Gilardoni
Is leuk project jongens, zal wel aardig rijden want zon ding weegt geen drol volgens mij Ben benieuwt naar de foto's als hij af is!

Wow deze is egt supah phat!! echt te dope altijd een GROOT fan geweest van een ZIP!!!!!!!!!!! Die boeken uhm te damn snel!!!!!!

laTRz

ik hoop um echt nog veel sneller te kunnen maken dan dat ie nu al is. maargoet het blijft maar 70 cc . Ik ga zsm de uitlaat bestellen, hoor dat ie momenteel niet leverbaar is...

Ziet er zeker aarig uit, leuk ding
Mooi gespoten ook. Hoe heb je dat precies gedaan met dat nevelen op je carterkap?

Verder hoop ik dat het nog iets sneller gaat worden voor jullie en dat hij heel blijft

hehe, da nevelen is me wel eens beter gelukt en ga dit ook opnieuw doen. ben niet helemaal tevreden. Tis gewoon een kwestie van lichtjes spuiten maar niet druppelen . we hebben al een diagonaal stang die komt er tussen als ie inelkaar zit...