Zip Ultimate

hehehe, die sticker verticaal vind ik ook uber bruut, maar mijn projectdude vind het niks, hij heeft de stickers gekocht dus ik heb er verder niks over te zeggen :P

Vandaag is Menn0 ff langs geweest en heeft zun toerentellertje meegenomen. er zat eerst 6,5 gram rollen in :|, en daarna de lichtste die we hadden van testrollen (polini), weet niet hoeveel gram die waren. Maar met die zware was het 8200 tpm :|, en met die lichte 9360 tpm. Dat laatste leek ons wel netjes maargoet, we gaan niet verder met afstellen omdat dat geen enkel nut want de nieuwe uitlaat is er nog niet. Maar het is maar even om te kijken. En natuurlijk wel leuk dat zo'n uitlaat ook zoveel toeren kan maken :P. Maargoet... dat was het dan weer. Er zal over een tijdje een grote update komen denk ik want dan komt de uitlaat en gaan we de kappen nog 1 keer goed spuiten en in de blanke lak zetten...

Nou om ook maar eens iets van me te laten horen...
Heb het blok er onderuit gehaald om hem te spuiten en de cil en alles echt goed te kunnen monteren en squish staat nu op 0,7
de witte verf was op dus je ziet achteraan het blok nog de primer maar da komt dus nog wel goed:

blok_01.jpg

blok_02.jpg

blok_03.jpg

blok_04.jpg

blok_05.jpg

Heb ik toch toevallig de bandenletters gekleurd :P

wiel_01.jpg

Hi

your Zip is very good. Many people have painted the scoot black white like me or enrico, ... and this looks always great.
Take some vids when you make the scoot finished.

Het blok is klaar en hangt er nou onder...
Uitlaat is besteld maar kan pas over 2 weken geleverd worden...

ps Nieuwe bijnaam: "Pinguin"

Last edited:
Nou, het is niet de Big one geworden omdat die zo verschrikkelijk moeilijk te verkrijgen zijn, maar we hebben "voorlopig" de yasuni r eronder hangen... geeft trouwens een best grappig effect, meer dan ik had verwacht 8)

Zip_yasuni_02.jpg

Zip_yasuni_03.jpg

Zip_yasuni_04.jpg

we gaan de uitlaat nog wel binnenkort licht opschuren en met brander de naden terug halen voor de mooiheid, uiteraard ff HTB blanke lak erop...

Last edited:
nee, ik ben opzoek naar een powerfilter en doe geen helmbak filter meer. gewoon een powerfilter is ook relaxed...
heb je pic van die hebo r1? niet dat ik interesse heb op het moment, maar wil wel eens zien hoe die eruit ziet...

Check mn scooterbase maar ff. De Big One is eigenlijk een Hebo R1, aangezien je die zocht meldde ik ff dat ik die R1 heb :)

Back