Zip Ultimate

Originally posted by michael diekman
eerder een cabrateur verwarming tegen bevriezing van benzine in de winter!!! enzo.

Uhm... hoezo gooi jij er altijd water in je tank dan?.... :P
Benzine bevriest niet... :P haha

Originally posted by Niek-H
Uhm... hoezo gooi jij er altijd water in je tank dan?.... :P
Benzine bevriest niet... :P haha

ALLES kan bevriezen... (alles wat je kan vasthouden dan :P ). maar je hebt wel gelijk, benzine bevriest niet zo snel... in NL...

*** sorry voor offtopic ***

***edit***

dit is wel een beest zip... of nou, het moet het nog worden, maar hij is in ieder geval mooi!:W

Last edited:
Leuk ding. In Lelystad maar ff sprinten ofzo :) Ik zal ook maar eens pics van mijn zip gaan maken ofzo :)

Keep up the work!

thx Gp x-perience en Ties! Ik was ook van plan samen met menno en zijn zip en onze zip naar lelystad te gaan en ons aan te melden voor de sprint... Mijn moeder noemt dit beestje trouwens een pinguin op wielen :), ergens heeft ze wel gelijk...maar hij blijft vet vind ik zelf :P

Ps Ties, heb je een nickchange? (nastroazzuro?)

uhm wouter 8) , ben je van de tini of iets dergelijks?

maargoet...

het rijden laat nog op zich wachten, maar starten doet ie al |(

al een hele vooruitgang8)

Zoals je dus al gehoord heb van onze plaatselijke pipo :), het ding rijd... de std pijp moet dus zo snel mogelijk vervangen worden door een andere en het afstellen kan beginnen...

ok daar heb je ook weer gelijk in...

aangezien het ding nu redelijk loopt gaan we weer een stapje verder, en wordt de Big One Racing uitlaat binnenkort besteld... ik ben benieuwd...

OK, voor iedereen geld vanaf NU dat dit topic weer geordend verder moet gaan, het moet geen ultratroep worden. Okeej wouter en yori :)? Vanaf nu dus alleen serieuze reacties...
een voorbeeld: "Ow wat een mooie scooter! Hoe heb dat zo mooi gespoten?" of iets dergelijks...:P

blaasch.jpg

uhm, ik gaf net gas, vandaar die kop :P

er is de laatste tijd niet veel nuttigs geupdated, binnenkort weer wel want dan wordt er weer wat gesleuteld aan de zip...

Back