Zip Ultimate

eeeeej tim laat je ook nog iets over voor mij en wouter, teminste voor mij wel ik wil ook nog iets aan die scooter doen he!!!!
Dus.............................................

Tankje van je grasmaaier ofso? Voor de rest snel die gare achterveer dumpen en malossi rs3 halen ofzo. Enne je voorvorkpoten spuiten kan ook geen kwaad.

de vorderingen...

scoot_02.jpg

scoot_03.jpg

scoot_04.jpg

scoot_01.jpg

:), steek er tijd in zou ik zeggen, mmm die gaten en scheuren bij jouw krijg je echt wel gefixed... wat is er mis met dat zadel? de kleur komt alleen door het stof, het is alleen geen monoseat :'(...

Zooow, scoot loopt, alles std gemaakt, std cil en carb alleen die metal eronder. gewoon zodat de krukas zich wat kan zetten en ik straks geen problemen krijg met die brute 70... Het zijn maar voorzorgsmaatregelen...:P zoals je ziet is nog niet al het spuitwerk klaar, hier en daar mist nog een kap, zit nog een kap scheef of moet het nog een keer overgespoten worden omdat het niet helemaal dekkend is... Maar dat komt allemaal goed :)... Nu maar wachten op de de cil en dan uitlaat en carb enzo... het komt allemaal wel...geen haast (geen geld :P)

Scoot_001.jpg

Scoot_006.jpg

Scoot_003.jpg

Scoot_004.jpg

Scoot_007.jpg

Last edited:
mischien is het mooier als je de achterlicht unit ook wit spuit, maar je zip is echt wel vet geworden, nu nog wachten tot ie vlamt !

:), dankje, maar tis goed dat je dat zegt want dat ben ik vergeten erbij te zeggen. Ik vind de achterkant ook te donker dus we laten de knipperlichten en remlicht zwart en de strepen die ertussendoor lopen worden wit :P

Originally posted by -LCDP-
:), dankje, maar tis goed dat je dat zegt want dat ben ik vergeten erbij te zeggen. Ik vind de achterkant ook te donker dus we laten de knipperlichten en remlicht zwart en de strepen die ertussendoor lopen worden wit :P

da lijkt me ok zekers wel vetjes :D:W :o

Ik hoop voor je dat de velgen mooi blijven. Dat is bij mijn witte velgen niet zo het geval :/ Welke lak gebruiken jullie?

Back