Zip Ultimate

Heey, dat ik nu zo lang niet heb gereageerd ligt aan het feit dat ik nu op tenerife zit. Ben ff een inet cafe in gestapt en natuurlijk meteen op het forum kijken. Verf is van motip Goos...:)

Heey yori, hoe staat het met de zip, ik mis `m al wel een beetje :p, ik ben vrijdag avond weer thuis, mzzls...!

Zo ik is weer thuis...!
Kan er weer verder gewerkt worden aan zip...
Ik vin het tijd voor cilinder maar da moet nog besproken worden met wouter en yori dus...

Vandaag ff killswitch gemaakt, hier de pics, moet die draadjes nog wel mooi wegwerken met krimpkuis ofzo maar dit is m iig alvast!

killswitch_1.jpg

killswitch_2.jpg

killswitch_3.jpg

killswitch_4.jpg

Last edited:
Er zit weer schot in, we hebben gisteren een polini w poort aangeschaft die hoop ik zeer snel bij mij "door de brievenbus" komt. Uiteraard zullen de foto's snel hier worden gepost

Nou de cilinder is binnen en vandaag gemonteerd, het is dus een polini w poort geworden, er zaten wel wat krassen in de spoelpoorten, weet niet of da uitmaakt, maargoet: de fotoos zijn niet zo heel goed gelukt omdat mijn assistent zijn handje niet stil kon houden :)

Polini%20W%20poort_2.jpg

Polini%20W%20poort_3.jpg

Last edited:
Zit er standaard toch op, wat kan je ermee doen dan? Weghalen en evt afplakken ofzo? Ik heb de mijne gewoon laten zitten.

eerder een cabrateur verwarming tegen bevriezing van benzine in de winter!!! enzo.

Die Killswitch, hoe gooi je die om als je van je scoot valt?
Een Killswitch is toch met zoeen dopje wat je van een drukknop aftrekt?
Maar voor de rest is het een zeer leuk dingetje.
Passen er NRG/Runner velgen onder jouw zip?
Volgens mij zou dat er best wel ruig uit zien 13 inchers!

een killswitch killed je motor. Het zet dus je motor uit als je het knopje omzet/eraf trekt/in drukt. Het hoeft dus geen knopje met touwtje te zijn

uhm, tja als ik op mijn bek ga met die scooter dan bomt het even niet of die scooter nou uitvalt of niet. Die killswitch is meer gemaakt om de scooter toch enigzins even uit kan zetten :), en om hem uit te kunnen zetten indien het gas blijft hangen, en heb al veel verhalen gehoord van mensen waarbij dit gebeurd is...

en over die spoelers.... daar moet ik maar eens wa aan doen met korrel 200 ofzo, niks weghalen maar mooi glad...als ik daar maar bij kan...

Back