Zip Ultimate

ps. de stuurkap komt er weer op, want dat staat mooier... binnenkort dus foto's daarover, en de killswitch is verplaatst naar het knopje van de electrische start...
 
Originally posted by -Tim.b-
blaat blaat blaat blaat blaat blaat en die cilinder moet ook echt veel sneller...:) blaat blaat blaat blaat blaat blaat ;)

Wat doe/wil je dan met een Big One uitlaat :|
 
Originally posted by Marcel-NRG
Wat doe/wil je dan met een Big One uitlaat :|

Wat space jij nou? Die kerel rijdt met een C16, je hebt er zelf ook 1 dan kan je die pijp toch wel herkennen? En die Big One is gewoon een replica van HR1, en die kan nog best veel toeren hebben volgens mij.
 
Originally posted by monstaboy
Wat space jij nou? Die kerel rijdt met een C16, je hebt er zelf ook 1 dan kan je die pijp toch wel herkennen? En die Big One is gewoon een replica van HR1, en die kan nog best veel toeren hebben volgens mij.

LOL .. shame on you :P dat is een Yasuni R

maare zippie wordt echt vetjes :) nog plannen voor binnenrotor ?
 
misschien allemaal wel, licht er allemaal aan hoeveel geld we gaan verdienen/overhouden... de cilinder wordt iig wel getuned, het liefst grof... maar, een binnenrotor is echt gewoon verschrikkelijk duur. dus het zal hooguit een tweede hands HPI'tje worden ofzo
 
Originally posted by -Tim.b-
misschien allemaal wel, licht er allemaal aan hoeveel geld we gaan verdienen/overhouden... de cilinder wordt iig wel getuned, het liefst grof... maar, een binnenrotor is echt gewoon verschrikkelijk duur. dus het zal hooguit een tweede hands HPI'tje worden ofzo
Eerst maar eens kijken of er wat van die spoelpoorten te redden valt :) Zip is iig mooier dan de mijne. nu nog sneller :p

Enne Marcel NRG, wederom een zeer nuttige opmerking |(
 
Tja, die spoelgangen (niet spoelpoorten) zien er gaar uit, maar daar hebben we het al over gehad. Die gangen zijn dus erg groot, en aangezien je ze niet kleiner kan maken lijkt mij aanpassen op het carter de beste oplossing voor een goede performance... ik ben geen tuner, maar dit lijkt me dus de beste oplossing voor die spoelgangen...
En natuurlijk tunen op de uitlaatpoort en spoelpoorten enz... dan moet ie wel toeren gaan maken, wat ie nu dus NIET doet...
 
hahaha, tja, de meeste teruglopende uitlaten steken er al achteruit...behalve de C20 e.d, omdat die zulke korte expansies hebben...

edit: de c16 is daarentegen nog erger dan de R
 
Last edited:
Vet project, maar wat ik niet snap is het volgende:

Ik heb dezelfde zip. Zelfde blok etc. Nu heb ik van JaapD (Flower Zip) die 5 spaaks velgen overgekocht. Std zaten er 3 spaaks op. Ik die 5 spaaks erop hangen, passen die helemaal niet :'( Hoe kan het dat die bij jullie wel passen? Achter is de diameter van m'n blok kleiner dan van het wiel... Heb ik dan toch een ander blok?
 
Originally posted by JaguaRox
OMFG dat luchtfilter 8P
Mja, neem een zijstandaard...:)

wat een positieve reacties toch allemaal...
uhm, tja, dat luchtfilter, wordt hard gedumpt, en zijstandaard
wordt besteld @ scootparts wanneer we een grote bestelling doen zodat we geen rembours hoeven te betalen :P
 
Last edited:
Back
Top