Nylez
Ziploos
MeetingTeam.nl Project
Ik werd 15 jaar
we waren net verhuist naar nieuwe buurt er was een meisje in de staat met een zilvere zip ac
Ze verkocht hem
Ik vroeg hoeveel er op de teller stond etc.
Ze kon hem makkelijk voor 800 verkopen maar ze vroegen er aan mij 500 voor
Dus ik had dat ding gekocht
Nou nog geen benut van die dingen een keer gekeken en een beetje stickers erop geplakt
Toen wou ik wel een snellere cilinder na een paar maanden zonder begrenzer gereden te hebben.
Het werd een mk 70 hij reed wel aardig rond de 85 echte km's
Toen de zelfde dag knal huppa eerste vastloper
(datum: 07-09-2002)
Toen weer een mk 70 gekocht en dit keer goed ingereden
Ik vond het wel eens tijd voor een andere uitlaat want die orginele auspuff is ook weer niks
Het werd een yasuni r stond wel vet en hij reed ongeveer 95 auto ( het was een ac he )
Maar hij trok dikke auto weely's zeker weten
(datum: 11-05-2003)
Ik was onderweg naar Dirk met scooter en toen kwam ik een ''vriend'' dacht ik
tegen hij vroeg of hij een stukje mocht rijden.
Belt hij me op ik heb een ongeluk gehad de mongool
Was hij achterover geklapt en eraf geflikkerd mooie zilvere kappen gaar dus
Nou rekening gestuurd en nog steeds tot op de dag vandaag geen dubbeltje gezien
:guns2: KLOOTZAK :guns2:
Nou toen vond ik het wel tijd voor een paar spuitbussen
Het werd wit met polini blauw polini zip.
Toen vond ik die mk 70 niet snel genoeg en heb ik gerolen tegen een
polini 70cc maar die was dus ook even snel helaas
Ik dacht misschien doordat ik een 12mm cabr heb dus 17.5 del'orto gehaald
foto's
Nou tijdje mee gereden toen gingen RACERUNNER en ik naar meeting den bosch
Klets ik had al 300 km met polini corsa maar toch weer een heerlijke gare zuiger
cilinder is nog helemaal in perfecte staat
Toen dacht ik toch van godverdomme de 3e cilinder en hij gaat steeds niks harder
Dus toen hebben we mijn scooter lc gemaakt
dit is mijn oude ac zip blokje:
beetje gelast radiateur slangen + reservoir gekocht
En een runner blok eronder gegooid het ziet er wel leuk uit
foto's komen
Orginele cilinder uitlaat en 17.5 cabr dus
Niet afgesteld liep 75 auto toch best netjes terwijl dit zeker zijn top niet was
Toen dacht ik o ik zal mijn kappen er maar eens op zetten.
Dus ik had koeling nodig dus een paar gaten ik kappen geboord
hier een paar foto's
Nou lang nagedacht over onderdelen want ik wou er nou wel eens een project van maken
Dus toevallig vroeg een vriend van mij om een yasuni r en die had ik
an als ik 50 euro bij zou betalen kreeg ik een gloed nieuwe bidalot c20
had ik dus best wel nodig op snelle cilinder.
foto's:
Beetje zitten klooien met buddy
proberen een buddy filter te maken
Dus geruild lang nagedacht over een cilinder en ik wilde eerst een hebo kopen
maar dat is niet echt special dus ik had maar een airsal 70 gekocht
Zo staat stond mijn scooter er toen bij
kappen nog niet gespoten
-----------------dit stuk hier boven is verleden----------------------
k heb dus tussen deze tijd nog een aantal snelle onderdelen
en een nieuwe kappen set gekocht
Foto van sprint @ meeting oisterwijk
setup toen
Airsal 70cc untuned
Dopler + ckf c4 lagers
Bidalot c20
Polini evo vario
Polini kevlar belt
17.5 del orto
Na de meeting stond hij er zo bij
setup na meeting:
Airsal 70cc sh stage 3 tuned
Polini evo vario
Malossi delta clutch koppeling
Kill switch (frane bevestiging)
runner blok zit erop (en achterspatbord) met meetingteam.nl sticker
Polini kevlar belt:
Speed gas:
mikuni 24mm vlakschuif (sproeier 120)
Dopler + ckf c4 lagers
bidalot c20:
Nieuwe kappenset gekocht!
ben nog bezig met verwerken van racegaas achter voorkap en kvs slagen
nog met oude voorkap
Welke kleur zal ik velgen doen?
wit leek me wel een leuke kleur of oranje?
Net nog ff voorkap er proberen op te zetten is niet gelukt
gat bij veer was te klein mogge ff groter maken en aller erop!
Ik werd 15 jaar
we waren net verhuist naar nieuwe buurt er was een meisje in de staat met een zilvere zip ac
Ze verkocht hem
Ik vroeg hoeveel er op de teller stond etc.
Ze kon hem makkelijk voor 800 verkopen maar ze vroegen er aan mij 500 voor
Dus ik had dat ding gekocht
Nou nog geen benut van die dingen een keer gekeken en een beetje stickers erop geplakt
Toen wou ik wel een snellere cilinder na een paar maanden zonder begrenzer gereden te hebben.
Het werd een mk 70 hij reed wel aardig rond de 85 echte km's
Toen de zelfde dag knal huppa eerste vastloper
(datum: 07-09-2002)
Toen weer een mk 70 gekocht en dit keer goed ingereden
Ik vond het wel eens tijd voor een andere uitlaat want die orginele auspuff is ook weer niks
Het werd een yasuni r stond wel vet en hij reed ongeveer 95 auto ( het was een ac he )
Maar hij trok dikke auto weely's zeker weten
(datum: 11-05-2003)
Ik was onderweg naar Dirk met scooter en toen kwam ik een ''vriend'' dacht ik
tegen hij vroeg of hij een stukje mocht rijden.
Belt hij me op ik heb een ongeluk gehad de mongool
Was hij achterover geklapt en eraf geflikkerd mooie zilvere kappen gaar dus
Nou rekening gestuurd en nog steeds tot op de dag vandaag geen dubbeltje gezien
:guns2: KLOOTZAK :guns2:
Nou toen vond ik het wel tijd voor een paar spuitbussen
Het werd wit met polini blauw polini zip.
Toen vond ik die mk 70 niet snel genoeg en heb ik gerolen tegen een
polini 70cc maar die was dus ook even snel helaas
Ik dacht misschien doordat ik een 12mm cabr heb dus 17.5 del'orto gehaald
foto's
Nou tijdje mee gereden toen gingen RACERUNNER en ik naar meeting den bosch
Klets ik had al 300 km met polini corsa maar toch weer een heerlijke gare zuiger
cilinder is nog helemaal in perfecte staat
Toen dacht ik toch van godverdomme de 3e cilinder en hij gaat steeds niks harder
Dus toen hebben we mijn scooter lc gemaakt
dit is mijn oude ac zip blokje:
beetje gelast radiateur slangen + reservoir gekocht
En een runner blok eronder gegooid het ziet er wel leuk uit
foto's komen
Orginele cilinder uitlaat en 17.5 cabr dus
Niet afgesteld liep 75 auto toch best netjes terwijl dit zeker zijn top niet was
Toen dacht ik o ik zal mijn kappen er maar eens op zetten.
Dus ik had koeling nodig dus een paar gaten ik kappen geboord
hier een paar foto's
Nou lang nagedacht over onderdelen want ik wou er nou wel eens een project van maken
Dus toevallig vroeg een vriend van mij om een yasuni r en die had ik
an als ik 50 euro bij zou betalen kreeg ik een gloed nieuwe bidalot c20
had ik dus best wel nodig op snelle cilinder.
foto's:
Beetje zitten klooien met buddy
proberen een buddy filter te maken
Dus geruild lang nagedacht over een cilinder en ik wilde eerst een hebo kopen
maar dat is niet echt special dus ik had maar een airsal 70 gekocht
Zo staat stond mijn scooter er toen bij
kappen nog niet gespoten
-----------------dit stuk hier boven is verleden----------------------
k heb dus tussen deze tijd nog een aantal snelle onderdelen
en een nieuwe kappen set gekocht
Foto van sprint @ meeting oisterwijk
setup toen
Airsal 70cc untuned
Dopler + ckf c4 lagers
Bidalot c20
Polini evo vario
Polini kevlar belt
17.5 del orto
Na de meeting stond hij er zo bij
setup na meeting:
Airsal 70cc sh stage 3 tuned
Polini evo vario
Malossi delta clutch koppeling
Kill switch (frane bevestiging)
runner blok zit erop (en achterspatbord) met meetingteam.nl sticker
Polini kevlar belt:
Speed gas:
mikuni 24mm vlakschuif (sproeier 120)
Dopler + ckf c4 lagers
bidalot c20:
Nieuwe kappenset gekocht!
ben nog bezig met verwerken van racegaas achter voorkap en kvs slagen
nog met oude voorkap
Welke kleur zal ik velgen doen?
wit leek me wel een leuke kleur of oranje?
Net nog ff voorkap er proberen op te zetten is niet gelukt
gat bij veer was te klein mogge ff groter maken en aller erop!
Last edited: