Zip iget opvoeren

Advertisement - register to remove this

Dit licht eraan of je een snor of bromscooter hebt.
Bij een snorscooter die nog begrensd is, gaat dit helemaal niks doen.

Is de snorscooter ontgrensd(door een brom ecu , malossi ecu of de power commander begrenzer ) of heb je een bromscooter. Dan zal je wellicht op zn top misschien een paar km winst kunnen pakken (max 5 km) en t toerental verloop en trekkracht iets beter krijgen.
Met de polini vario zelf heb ik geen ervaring, maar over hrt algemeen is dat een beetje de wimst met een sport variateur) . Ik heb zelf de multivar van malossi op mijn zip zitten en hiermee pak je een klein beetje winst in snelheid en trekkracht.
Let wel op dat je het monteren en afstellen alleen moet doen als je er verstand van hebt of dit vaker hebt gedaan. Anders raad ik aan dit te laten doen bij je lokale scooterzaak zodat alles goed gemonteerd zit en goed is afgesteld.
Vaak is t juiste rollen gewicht bij een sport vario toch net iets anders als bij de standaard afstelling vd scooter.
 
Ik heb een Polini variateur kit gehaald alleen afstelling klopt voor geen meter hij trekt nauwelijks harder en topsnelheid is misschien 1/2km meer, werd geleverd met groene trekveren blauwe drukveer en 3,4 en 7g rolletjes 7g rolletjes waren het beste alleen in het begin nogsteeds een kleine dip, moet ik misschien 7,5 rollen erin gooien?
Post automatically merged:

Zip 50cc 4takt iGet
Originele 45 ECU
Had eerst 6,5g rollen maar die waren veel te licht op de polini vario, kwam pas na 2 seconde vooruit nadat ik de gashendel helemaal open trok
 
Back
Top