Zip iget opvoeren

thomm

Active Member
Goedenavond, ik heb een Piaggio zip 4t 3v iget euro 5 uit 2022. Ik heb de scpoter 2ehands gekocht en hij loopt nu 48 en daar zit hem het nu juist in.
Ik wilde vandaag de varioring eruithalen en de vario buis vervangen voor een gladde maar ik kwam erachter dat die er geen varioring in zat en er zat al een gladde vario buis in, ook zitten er 6.1 gram rollen in van malossi, -niet standaard dus- de ecu is ook niet standaard want dat is een polini ECM, weet iemand misschien hoe het kan dat ik met deze onderdelen maar 48 ga want normaal hoort hij dan toch veel harder te gaan?
Kan het zijn dat het aan de ECU ligt en dat dat zo'n ECU is met afstandbediening waar ik geen afstandbediening van heb?

(Je merkt nu dat als je aan het rijden bent dat hij bij ca. 43 op zn max toeren zit en dan blijft hij versnellen tot 48, maar je voelt dat hij begrensd is.)
 
Advertisement - register to remove this

A oke, maar normaal toch wel een variobus met verdikking? Klopt zat ik al aan te denken maar doordat de vorige eigenaar deze ecu heeft gemonteerd, heb ik geen andere mappings dus weet iemand misschien of je die dingen los kan kopen?
Post automatically merged:


A oke, maar normaal toch wel een variobus met verdikking? Klopt zat ik al aan te denken maar doordat de vorige eigenaar deze ecu heeft gemonteerd, heb ik geen andere mappings dus weet iemand misschien of je die dingen los kan kopen?
Nee, de bromversie heeft een gladde bus. Misschien heeft een snor wel een verdikking. Wat je ook nog kan doen is een originele bromecu erin zetten en een Malossi multivar met 7,5g rollen monteren. Dan rij je tegen de 50 GPS.

Hoe rijdt ie nu die ecu op stand 2 staat?
 
Back
Top