opvoeren zip iget euro 5 3V | B en A klasse Guide voor opvoeren naar 65 km/u (simpel)

gangsterhomie 12

New Member
Oke na heel veel info te verzamelen scheid ik nu fact van myth.

Voor wie?
Heb jij een zip iget euro5 4 takt is deze guide voor jou, heb je een andere euro dan 5? bv. euro 4? Ga weg! er gelden andere stappen voor jou en complete andere componenten.
stap voor stap
heb je een 25km/u scooter? je gaat een onbeperkte luchtslang moeten kopen

heb je een 45km/u scooter OF 25km/u scooter met onbeperkte luchtslang? doe dan dit:

Stap 1: zet de malossi vario er in + 7,5 gram rollertje (belangrijk) ---> nu gaat je scooter 50+- EN je verbruikt minder benzine
Stap 2: haal de malossi ecu --> nu haal je 65km/u

info
Er is ook een blauwe ecu met bobine en luchtslang maar met deze ga je maar 60 dus fuck dat.
doawnload de rollerbank app en veel plezier.
 
Advertisement - register to remove this

op gps, anders check je bandenspanning , is je lucht filter te smerig? heb je E98 getankt? en als je al dat gedaan hebt moet je mischien met je koppie naar voren leunen om meer aerodynamic te zijn
Alles gedaan maar alsnog zelfde resultaat hoe zou ik eventueel me luchtfilter op schoonheid kunnen checken zo der hem er af ge halen
Post automatically merged:

op gps, anders check je bandenspanning , is je lucht filter te smerig? heb je E98 getankt? en als je al dat gedaan hebt moet je mischien met je koppie naar voren leunen om meer aerodynamic te zijn
Alles gedaan maar alsnog zelfde resultaat hoe zou ik eventueel me luchtfilter op schoonheid kunnen checken zo der hem
 
filter afhalen is 8 schroeven, tenzij je boven de 30 000km op teller zit OF je rijd iedere keer door de zandweg met extra zand is het waarschijnlijk niet je filter. doe alleen je achterband naar 2,2 bar oppompen of leun naar voren bij het rijden
 
Back
Top