blackpearl
Life begins at 180.
Hallo allemaal. Ik ben nieuw op deze forum en heb sinds kort een zip 2000 4T bj2015.
Welnu heeft mijn vrouwtje ook een zelfde zipje maar dan van bj2013.
Beide zijn snor uitvoering maar ons doel is beide om te keuren naar brom. Ivm helmplicht binnenkort.
Na wat research gedaan te hebben op het web ben ik gestuit om de ECU en cdi te vervangen door brom uitvoering. Beide zipjes hebben al geen Vario ringen meer.
Maar na het demonteren van het dashkasje blijkt dat ik geen ECU daar heb zitten maar een spanning regelaar. Dus een ECU is niet mogelijk.
Dit is bij beide zipjes zo.
Mijn vraag is dan: Moet ik meer dingen vervangen als ik een andere kabelboom installeer en ECU?
En wat is het part no van de kabelboom die ik dan moet gebruiken als ik een koop ergens.
Of waar moet ik op letten als ik een 2e hands vindt op het web.
Welnu heeft mijn vrouwtje ook een zelfde zipje maar dan van bj2013.
Beide zijn snor uitvoering maar ons doel is beide om te keuren naar brom. Ivm helmplicht binnenkort.
Na wat research gedaan te hebben op het web ben ik gestuit om de ECU en cdi te vervangen door brom uitvoering. Beide zipjes hebben al geen Vario ringen meer.
Maar na het demonteren van het dashkasje blijkt dat ik geen ECU daar heb zitten maar een spanning regelaar. Dus een ECU is niet mogelijk.
Dit is bij beide zipjes zo.
Mijn vraag is dan: Moet ik meer dingen vervangen als ik een andere kabelboom installeer en ECU?
En wat is het part no van de kabelboom die ik dan moet gebruiken als ik een koop ergens.
Of waar moet ik op letten als ik een 2e hands vindt op het web.