Zenith Hoe hard gaat die

Status
Not open for further replies.

AllStar14

Well-Known Member
Hey

Ik heb een vraag ik heb een peugeot zenith Me vario ring is der uit en me prop ook en heb geen standaard uitlaat maar een Leovinci weet niet precies wat voor 1 het is geen terugloop hij is best dik in het midden en heeft een carbon eind demper maar me vraag is hoe hard moet die ongveer lopen hij loopt nu 65 denk ik maar dat is tezacht of klopt dat?
 
Advertisement - register to remove this

AllStar14 said:
Hey

Ik heb een vraag ik heb een peugeot zenith Me vario ring is der uit en me prop ook en heb geen standaard uitlaat maar een Leovinci weet niet precies wat voor 1 het is geen terugloop hij is best dik in het midden en heeft een carbon eind demper maar me vraag is hoe hard moet die ongveer lopen hij loopt nu 65 denk ik maar dat is tezacht of klopt dat?


is verschillend met de afstelling van de scoot, ik denk ongveer 70/75 op jou scoot teller.
 
mijn zenith liep onbegrends met standaard uitlaat en 7.5 gr. rollen(wel met polini vario) 85 @ teller als ik jou was zou ik maar eens kijken of er echt niet iets van een prop in je uitlaat zit.

ik moet ik me std. uitlaat van me ouders een prop laten lassen toen liep die 65@ teller aka 55@digi .

dus je teller wijkt waarschijnlijk veraf
 
Bedankt ik zou morgen ff kijken want ik begreep er niks van want ik reed naast een earox die had alleen NRX er onder die ging even snel asl mij 65,hij had wel vario der in en ik niks meer vondt het een beetje raar
 
Nrx loopt normaal gesproken goed afgesteld harder maargoed :) Zoals ze al zeiden, misschien zit er nog een prop ofzo in je uitlaat. En goed afstellen (rollen/trekveren/sproeier) doet een hoop..
 
In de demper begrenst hoe kan ik dat zien,Naja hij rijd al een stuk beter,Niet op en top want soms trekt die wel goed op en gaat die harder en daar weer niet,owhja nog wat raars met power filter rijd die wel goed en normale filter niet
 
heb toen ooit een hele goede tip gekregen... loopt je scooter niet goed meer, of helemaal niet meer. altijd terug gaan naar de standaard waardes.
dus gewoon ff weten wat er standaard voor sproeier maat in zit en dan daar zeker inde buurt gaan zitten.
als je alleen een andere uitlaat hebt of vario, waardoor je scooter iets meer toeren ofzo kan maken, ongeveer 4, 6 maten vanaf de std maat gaan zitten.
rij je met powerfilter mag het wel 18-22 maten groter (std is 54 volgensmij en dan met powerfilter zou 74, 78 ongeveer een goede maat zijn)

succes!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top