Peugeot zenith hoe moet ik mijn sproeier vervangrn

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Solution
Volgens mij heeft de zenith ook een gurtner carb dacht ik
Nr.23 is de hoofdsproeier die je zoekt.
Zit binnen in een kleine cilinder je hebt een kleine platbek schroeverdraaier nodig die goed past! Anders draai je hem zo kapot.
en voor het gemak links is los en rechts is vast.
Righty tighty, lefty loosy.
35_9_3.png
3x links is ook rechts.
Maar goed, er is wel veel te vinden als je even zoekt.
Via google of youtube.

En mocht je het al wel een beetje weten en je loopt tegen problemen aan ben je meer dan welkom om vragen te stellen
 
Miss kun je je beter richten op iets anders dan scooter sleutelen, en het aan de monteur overlaten. Dit is zo iets simpels dit hoef je echt niet te vragen. En net zoals de andere je vertellen met een simpele google search weetje het ook meteen.

Maar om je toch nog even uit de brand te helpen, onderin je cabarateur heb je je vlotter en daar zit je sproeier. Met sproeier neem ik aan niet je stationair sproeier maar je sproeier als in een bepaalde maat. Haal nu rustig de onderkant er af en je komt in je vlotterhuis hier vind je de stationair sproeier en je sproeier van een bepaalde maat nu kan je je sproeier vervangen.

Let op tijdens het terug monteren dat je de pakking goed terug doet, en dat je de schroeven gelijkmatig aandraait.
 
Volgens mij heeft de zenith ook een gurtner carb dacht ik
Nr.23 is de hoofdsproeier die je zoekt.
Zit binnen in een kleine cilinder je hebt een kleine platbek schroeverdraaier nodig die goed past! Anders draai je hem zo kapot.
en voor het gemak links is los en rechts is vast.
Righty tighty, lefty loosy.
35_9_3.png
 
Solution
beste Picaso, enige inzet zelf is gewenst. Ik heb je topic hierom ook gesloten. Je krijgt ook een berichtje van mij.

ps. aan de andere leden, reageer svp niet in het topic, maar report het bericht. Dan wordt het opgelost.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top