Hallo allemaal,
Mogelijk hebben jullie mij wel eens eerder zien posten. Ik heb een oude Peugeot Zenith snor-versie en daar moet nog al eens wat aan gebeuren... Nu is een tijd terug weer iets vreemds mee gebeurt en heb ik, samen met een maat, besloten om de cilinder en uitlaat te vervangen.
Het is namelijk van origine een snor-versie maar gezien de nieuwe wetgeving heb ik deze overgezet op een geel kenteken. Dit ging vrij makkelijk. Prop eruit, vario-plaat eruit etc. etc... Probleem was alleen, dat ie alsmaar daalde in topsnelheid. Uiteindelijk reed ik na een week nog maar 37. Als ik met de kleinste helling moest wegrijden, leek ie wel te verzuipen. Uitlaat liep helemaal vol met smurrie.
Nu hebben wij de volgende onderdelen besteld:
Nu vraag ik mij af, gaat hij straks niet als een raket en rijdt mijn beestje zodalijk niet tegen de 80? En zo ja, hoe krijg ik deze terug naar +/- 55-59 km/h?
Ik hoop dat jullie het kunnen vertellen!
Mogelijk hebben jullie mij wel eens eerder zien posten. Ik heb een oude Peugeot Zenith snor-versie en daar moet nog al eens wat aan gebeuren... Nu is een tijd terug weer iets vreemds mee gebeurt en heb ik, samen met een maat, besloten om de cilinder en uitlaat te vervangen.
Het is namelijk van origine een snor-versie maar gezien de nieuwe wetgeving heb ik deze overgezet op een geel kenteken. Dit ging vrij makkelijk. Prop eruit, vario-plaat eruit etc. etc... Probleem was alleen, dat ie alsmaar daalde in topsnelheid. Uiteindelijk reed ik na een week nog maar 37. Als ik met de kleinste helling moest wegrijden, leek ie wel te verzuipen. Uitlaat liep helemaal vol met smurrie.
Nu hebben wij de volgende onderdelen besteld:
- Cilinder Polini 50cc Peugeot Verticaal Luchtgekoeld
- Uitlaat Yasuni Eco voor Peugeot verticaal
Nu vraag ik mij af, gaat hij straks niet als een raket en rijdt mijn beestje zodalijk niet tegen de 80? En zo ja, hoe krijg ik deze terug naar +/- 55-59 km/h?
Ik hoop dat jullie het kunnen vertellen!