50 gps is hoe snel rollen?

CrazyGammer4357

New Member
Brommer (Dax) is recent in beslag genomen (België). Nu heb ik hem terug en meteen afgevoerd door de stock onderdelen terug te plaatsen. Op gps loop ik nu 50, en 53 met rugwind. Stel ze gooien me weer op de rollen, hoe snel zouden die dan aangeven?

Daarnaast vraag ik me ook af dat als ik bv 55 op rollen loop (de maximale snelheid is 53 op rollen) of ze hem dan opnieuw in beslag nemen van mij. De brommer is stock dus echt veel gaan ze er bij demontage niet kunnen afhalen.
 
Advertisement - register to remove this

Dat verschilt per rollenbank. Maar te hard is te hard. Als 53 de max is dan zullen ze voor 2km hem vast niet in beslag nemen. Anders gewoon ff je banden wat leeg laten lopen voor je hem moet laten keuren. Of hoeft ie niet opnieuw gekeurd te worden voor je de weg weer op mag?
 
Dat verschilt per rollenbank. Maar te hard is te hard. Als 53 de max is dan zullen ze voor 2km hem vast niet in beslag nemen. Anders gewoon ff je banden wat leeg laten lopen voor je hem moet laten keuren. Of hoeft ie niet opnieuw gekeurd te worden voor je de weg weer op mag?
Nee, hier nemen ze hem direct in beslag. Daarna demonteren ze de illegale onderdelen. Dat kan 1x voor ze hem pikken en vernietigen.
 
dan snap ik dat je er wat voorzichtig mee bent nu, maar langzamer dan 50 gps is weer vervelend/gevaarlijk op de weg, toch?
Klopt ja. Maar dat boeit de flikken helaas niks. Ik wil gewoon mooi legaal zijn op de rollers zodat ik mij geen zorgen hoeft te maken.

Eventjes tussendoor, als ik m'n mengsel wat armer zet, rijd ik dan trager?
 
Back
Top