Vassago said:Ik weet nog een toffe E30 320 2deurs te koop voor €500,-
Klinkt toch wel erg interessant om te kopen
NewMini said:ik wil oud worden
Sibo said:325i E30 strippen en gaan 8), kosten ook niet zo veel meer....
Verbruikt alleen wel veel, maar dat is tog niet zo belangrijk voor dit soort gebruik
rieju-pim said:@ New Mini
Heb jij die logan's er ook uitgereden btw?
*aangezien je er op 1 van je foto's naast zit*
NewMini said:Yes, al was het wel zo dat ik in deze bocht even moest liften omdattie aan de binnenkant zat. Hij kon naar ons toe kruipen omdat we opgehouden werden door een rode cupra
Toen ben ik samen met die dacia langs die cupra gegaan, en haalde we die dacia weer in @ rechte stuk
rieju-pim said:edit: kwam er op de foto's ook achter dat ik even snel was als die witte m3(oude model) Op het rechte stuk bleef de afstand constant gelijk, en na tarzan ook8P:W
NewMini said:daar heb ik ook nog achter gehangen, maar die moest ik wel laten gaan na 5 bochten...
rieju-pim said:ding was wel vet
kwam btw op gti forum nog een topic tegen om de toeren begrenzerbegrenzer van een 205 weg te nemen, geld jammer genoeg alleen voor de 105/115/130 pk versiesbij een mi16 blok zit de begrenzer in de chip
Wil em graag verleggen tot 7.750/8.000 Hij wil nu bij 7k nog doorgaan, maar de begrenzer kapt em af...
NewMini said:
na chiptuning heb ik geen begrenzer meer, lag eerst op 6750 maar vanaf de 7k voel je gewoon dattie lucht te weinig krijgt...
Plus dat ik echt niet verder dan 7k durf
wel zijn er al amerikanen die met cooper s´jes 8500 toeren draaien
rieju-pim said:Is een compressor kitje niks voor jou?