Zandvoort 11 februari

Wijne said:
Jaa ik vond het zeker weten ook wel vet:W

Het rijden op het circuit is wel een hele ervaring. Nog ff stukje grindbak gepakt in die S-bocht of niet lars8P. Reed einde rechte stuk zo een 190 - 195 km/h ben niet in me 5 gekomen:D nog een Porche geboekt en een leon cupra V6. Alleen laatste ronde had ik ook last van weinig remkracht, niet zo gek ook ik was klaar en me schijfe stonden keihard te roken volgende keer maar geventileerde schijven erop zetten8).
Toch was ik ook wel bang me oto in puin te rijden omdat het zo gebeurd kan zijn mja niet gebeurd gelukkig:D

Hahaha ja idd :D, tof je gemeet te hebben btw, ik d8, die rijdt die corrado helemaal aan puin :P

BoydM said:
Drom komen er bij mij voor volgende keer ook Gegroefde en doorboorde schijven op icm RVS remleidingen :!

@ remschijven kwestie

Ja dat moet je wel echt hebben @ circuit. Ik merkte ook einde van rechte stuk dat je oto wel wil maar je moet eerder op de rem en dat is jammer. Ik trapte iedere keer vol op de rem einde van rechte stuk maar ik vond m niet denderend remmen. Ik haalde ook me sleuten langs me schijf na het rijden. Daar kwam echt een hoop remblok(vezels) van af

Last edited:
Wijne had jij die donkerblauwe corrado vr6? vloog je er niet bijna een keer vanaf in die bocht na het rechte stuk? :D

ik heb overigens wel 3 of 4 cupra's ingehaald :P
Heb de mini echt tot de max getrapt, 7k in elke versnelling, 3x wask hem bijna kwijt in een bocht, maar ow ow wat een lol hebben we gehad :D

NewMini said:
Wijne had jij die donkerblauwe corrado vr6? vloog je er niet bijna een keer vanaf in die bocht na het rechte stuk? :D

Heb de mini echt tot de max getrapt, 7k in elke versnelling, 3x wask hem bijna kwijt in een bocht, maar ow ow wat een lol hebben we gehad :D

ik ook constant doorjanken, alsk niet in een bocht reed, echt geweldig steeds:D

indd ook zin in de volgende keer:)

Volgende x wil ik ook komen. Nu expres niet gereageerd omdat het toch op een zaterdag was + ik mn verjaardag vierde. Maar op een zondag zoiets lijkt me zeer tof (avec mn mini :))

NewMini said:
Wijne had jij die donkerblauwe corrado vr6? vloog je er niet bijna een keer vanaf in die bocht na het rechte stuk?:D

nee groene corrado vr6...maar ik was m in de laatste ronde in de tarzan bocht ook bijna kwijt:p Me oto remde niet meer zoals daarvoor mja hijs ook al 13:+

NewMini said:
En wat een lol hebben wij gehad toen wij dat zagen gebeuren 8)

rieju-pim said:
sprintje tim? misschien praat je liever als je poep wordt gereden door een franse auto:*?

en dan ook nog, is dat ding voor 2k prima om trackdays mee te rijden. liever mijn auto dan die goedkoop is en snel gaat dan een bak van 50k die mn 205 probly niet bijhoud

Pim ik vind je een hele dope kerel, maar je hebt echt geen Ferrari, en sorry maar klaas rijdt in een sprint rondjes om de meeste auto heen

Back