Zandvoort 11 februari

Maybe een idee om de titel van dit topic om te gooien in: Het grote trackday-topic.

Ik ben anyway wel van plan dit vaker te gaan doen, en volgens mij ben ik niet de enige

:D

imm005.jpg

imm178.jpg

imm164.jpg

Jazeker, volgende trackday wil ik er zeker zijn, en dan gewoon met een E30 of iets dergelijks, iets waarmee het niet uitmaakt als ik hem ergens tegen aan parkeer :P

Mee eens. Je kon ook precies zien dat die mensen het ergst reden en geen rekening hielden met de rest. Misschien parkeerde die hem daarom ook in de vangrail:+

Nog zo'n actie: we rijden op rechte stuk. Rijd een ml (ja je leest het goed:p) voor ons. Die word ingehaald dus de ml gaat stuk naar rechts rijden zodat de snellere de goede lijn konden rijden. Komt er zo'n gast met een oude bmw rechts naast die ml, dacht er nog even tussen te kunnen. Rijd zo tegen de zijkant aan van die ml :X
Gelukkig voor die vent geen schade, is zo'n hoge auto toch ergens goed voor.

Daarom, aangezien en er nix te winnen valt bij zo'n track sessie zie ik het nut van die kamikaze figuren niet.
1 bocht inhouden wegens andere circuit gebruikers is dan niets teveel gevraagd lijkt me...

Hier nog pic, EGT op pole: ;)

imm180.jpg

Back