DTM Zandvoort !!!

Smaranello

old; FST Team Slider
Wie is er vandaag nog meer geweest. Ik post morgen foto's en mn verhaal... Ik heb leuke dingen uitgevoerd :D, morgen meer...

Plaats hier je foto's/filmpjes !!!
 
Advertisement - register to remove this

heb het weekend gewerkt op het circuit. Ik weet niet of je die S4'en heb zien rijden waarop dtm media shuttle stond? Maar daar was ik van onder andere. Verder was het een geslaagd weekend. Wel heel erg druk maar gezellig.
 
Mn foto's willen nog niet egt vlotten maar dan komen die vanavond.

Ik zat eerst na de Vodafone bocht. Was wel spectaculair, ging een formule 3 wagen eraf en een formule 3 wagen zn versnellings bak was stuk. Met de DTM race zelf was het echt geweldig, wat een geluid :~ ...
Na 10 ronden ging ik met een maat van me kijken of we ook verder konden komen. Dus wij bij de tunnel onder het circuit door gesneaked. Zo zijn we aan de achterkant gekomen van de paddock. Dat was op het moment van de grote crash op het rechte stuk. Toen werd de rode vlag gegeven dus race gestopt.
Toen de auto's op de grid stonden zagen we die borden staan waar die dames altijd bij de auto's staan op de grid dus hebben we die gepakt en lekker arrogant doorgelopen. Zo stonden we dus in de pit-straat. Daar let verder bijna niemand meer op je dus zijn we ook maar doorgelopen de grid op tussen de auto's bij de herstart :W:D ...
Christian nog een klopje gegeven en wat foto's geschoten. Bij de herstart waren we naast de grid voor een filmpje te schieten en toen zijn we weer terug naar de Arie Luyendijk bocht gelopen.
Na de finish waren mn maat en ik de eerst die over het rechte stuk renden :D. Zijn we weer door de pitstraat gegaan en gewoon brutaal doorgelopen en stonden we zo boven bij de vip boxen.

Dus zoals je ziet een hele geslaagde dag. Dit maak ik, denk ik, ook niet weer zo mee :D
 
Last edited:
Auw :X

fotoboek.php
 
Ik was er ook geweest, had niks gezien van de crash.
Heb 's ochtends 2.5 uur in de file gestaan, moeten wachten op een parkeerplaats.
En aan het einde heb ik zown 4 uur op de parkeerplaats gestaan waar we niet vanaf konden, maar op de parkeerplaats was het wel gezellig!! lui die voor ons stonden zaten een pizza te eten, hadden ze een pizza besteld en die waren ze komen brengen.
Ik wilde ook voor een pizza bellen maar toen begon het al te rijden.. Maja wel een leuke dag gehad!
 
Back
Top