rieju-pim said:Wat robin bedoelt, dr zat een jong ventje achter t stuur, je moet t sowiezo goed voor elkaar hebben wil je zo'n auto kopen, hij rijd m half in elkaar, en rijd met een smoelwerk van de baan af alsof het m geen fuck kan schelen
Waarom niet? tis kut mja boeiend... Ik vind dat als je die auto rijd, je ook geld moet hebben om hem te rijden.Tom. said:Ik zou dus echt niet tof meer kunnen kijken als net ff de voorkant van me subaru ge owned werd :X
Lars. said:Beetje onzin vind k het wel, voor de 1 kan een gare alto evenveelwaard zijn als een SL500, ook al geef ik nu wel het uiterste natuurlijk..
Ik weet wel dat ik ws even hard moet werken voor mijn MR2 als nick voor zijn SL.. dus om nou te zeggen die auto is maar x honderd/duizend euro dus dan boeit het niet als je m verrot rijdt vind ik echt bullshit.
Vassago said:gozer, blijfTTTTTTTTTTTTTTTTTT
damn.
Sonic9master said:jammer dat je elke filmpje per uur kan downloaden
Lennox said:De interpunctie klopt helemaal niks van, maar ala
#Bas said:Kan je hem niet compressen naar een .FLV ? , wil het wel doen en dan gewoon streamen via internet alleen dat compressen trekt m'n laptop niet. Dan wordt het gewoon een flash playertje op een url. Heb nog 15 gig dataverkeer deze maand.
#Bas said:Kan je hem niet compressen naar een .FLV ? , wil het wel doen en dan gewoon streamen via internet alleen dat compressen trekt m'n laptop niet. Dan wordt het gewoon een flash playertje op een url. Heb nog 15 gig dataverkeer deze maand.