Zandvoort 11 februari

Streamen kent iedereen toch wel (net als google video), Dataverkeer is ook wel duidelijk en compressen is gewoon het filmpje in een lagere resolutie opslaan/omzetten ;)

De rest is gewoon Video-taal :P

van die subaru

die rode auto was van zijn lijn, en bleeft daar rijden, dus sub dacht, dat hij er wel langs kon, niet dus , was een fout van dat rode ding.. schade vielt mee, alleen bumper dus,

rieju-pim said:
Wat robin bedoelt, dr zat een jong ventje achter t stuur, je moet t sowiezo goed voor elkaar hebben wil je zo'n auto kopen, hij rijd m half in elkaar, en rijd met een smoelwerk van de baan af alsof het m geen fuck kan schelen

Mjah, ik denk dat bijna iedereen een pokerface op zet, als je dat gebeurd... Dat je daarna thuis gaat zitten janken is een ander verhaal :P Ik zou mezelf ter plekke ook niet laten kennen hoor, zou er redelijk nonchalant over (proberen te) doen denks...

ja idd dat is t. gewoon niet gaan. of koop een auto waar je echt niet over wakker ligt. OF verdien zo veel geld dat t je ook niet boeit als je enzo de muur in gaat :+

razorr said:
van die subaru

die rode auto was van zijn lijn, en bleeft daar rijden, dus sub dacht, dat hij er wel langs kon, niet dus , was een fout van dat rode ding.. schade vielt mee, alleen bumper dus,

nou ik heb die sub gezien langs de kant en de schade viel dus niet mee...was bumber, zijpaneel en motorkap. Dat is echt wel een duur geintje:p

Net van co-driver Pronk 2 filmpies gehad die toevallig met ze telefoon ff wat gefilmd heeft op Zandvoort.

Hier filmpie 1 onze eerste en enige heat op Zandvoort ronde #2.
Helaas mist het geluid.
We hebben niet te gek veel risico genomen aangezien het nog een btje verkennen was op de onbekende baan en we geen behoefte aan brokken hadden.
Wel op het einde van het filmpje bij opgaan rechte stuk te zien dat die Golf VR-6 ff billekoek heeft gehad :)

http://rapidshare.de/files/13827745/VIDEO_00001.mp4.html

Bij het naar huis rijden in Zoetermeer nog ff de befaamde tunnelbak aan gedaan. Gaat bij dit filmpje voornamelijk om het geluid :)

http://rapidshare.de/files/13828589/VIDEO_00004.avi.html

Last edited:
Back