Robert Superrrjoden! 31 October 2003 #48 Wheelie op het einde en die burnout was het enigste toffe , voor de rest was het weer kansloos
DvO Banned 31 October 2003 #49 omg dit was idd wel erg kansloos, had er VEEEEEEEEEL meer van verwacht.. idd bedankt sbs
Laurens. Do the Dahmer! 31 October 2003 #50 hehe , jurgen reed 10 seconden sneller per rondje op die r6 , vind ik toch netjes. Ik ben eigenlijk ook wel groot fan van jurgen vd goorbergh
hehe , jurgen reed 10 seconden sneller per rondje op die r6 , vind ik toch netjes. Ik ben eigenlijk ook wel groot fan van jurgen vd goorbergh
Jasper SM.. it's an attitude! 31 October 2003 #51 wat een suf gedoe zeg, en wat een gezwets met zijn peperduur gedoe.... voor een zo'n mercedes koop je 10 r6'en
wat een suf gedoe zeg, en wat een gezwets met zijn peperduur gedoe.... voor een zo'n mercedes koop je 10 r6'en
Aerox-No-Fear Well-Known Member 31 October 2003 #58 whooot gek 8 post's op de zelfde tijd 19.20 8P :W
Joene Fuck me I'm rich 31 October 2003 #59 Heb t toevallig ook gezien, wat was dat loos zeg... Dat was ook wel te verwachten natuurlijk, dat Jurgen 100x sneller is op een moto (zelfs een R6) dan die Christian in zo'n std. productiemercedes
Heb t toevallig ook gezien, wat was dat loos zeg... Dat was ook wel te verwachten natuurlijk, dat Jurgen 100x sneller is op een moto (zelfs een R6) dan die Christian in zo'n std. productiemercedes