Zandvoort 11 februari

Volgens mij raakte hij hem net, we reden er iig achter. De ml leek toch een klein stukje opzij te gaan. Maja, maakt ook niet uit. Het was een aardige actie :rolleyes:

Vassago said:
Ik weet nog een toffe E30 320 2deurs te koop voor €500,-

Klinkt toch wel erg interessant om te kopen :)

Ja absoluut, wij zaten er met 3 vrienden ook aan te denken om zoiets te kopen en dan ook compleet leeg te halen, maar het probleem is, hoevaak kun je em gebruiken?
Het is helaas niet elke 2 weken ofzo...

NewMini said:
ik wil oud worden :P

Ach, gewoon volledige rolkooi erin :P

Dan nog moet je niet frontaal tegen een betonnen muur klappen, maar het scheelt wel lijkt me :)

Edit: lijkt mij iig ook wel leuk, een circuit autotje.. 205je, misschien een e30 ofzo.. of eventueel een e36, die zijn soms ook spotgoedkoop (loopt op Fok! een topicje van iemand die een e36 als ringracer is aan het ombouwen)

325i E30 strippen en gaan 8), kosten ook niet zo veel meer....

Verbruikt alleen wel veel, maar dat is tog niet zo belangrijk voor dit soort gebruik :)

Sibo said:
325i E30 strippen en gaan 8), kosten ook niet zo veel meer....

Verbruikt alleen wel veel, maar dat is tog niet zo belangrijk voor dit soort gebruik :)

Ik denk dat je voor een dagje lol hooguit een volle tank kwijt bent, en dan moet je al echt VEEL rijden.. Alleen de banden heh :X

Denk dat het wel redelijk wat kost om een auto circuit waardig te krijgen, je wilt toch wel wat veiligheid zoals een rolkooi, stoel, etc, wat betere remmen, onderstel upgrade.. Denk dat er uiteindelijk best veel geld in gaat zitten :P

rieju-pim said:
@ New Mini

Heb jij die logan's er ook uitgereden btw?

*aangezien je er op 1 van je foto's naast zit*

Yes, al was het wel zo dat ik in deze bocht even moest liften omdattie aan de binnenkant zat. Hij kon naar ons toe kruipen omdat we opgehouden werden door een rode cupra :mad:
Toen ben ik samen met die dacia langs die cupra gegaan, en haalde we die dacia weer in @ rechte stuk :D

NewMini said:
Yes, al was het wel zo dat ik in deze bocht even moest liften omdattie aan de binnenkant zat. Hij kon naar ons toe kruipen omdat we opgehouden werden door een rode cupra :mad:
Toen ben ik samen met die dacia langs die cupra gegaan, en haalde we die dacia weer in @ rechte stuk :D

Ik ging m met een rotgang voorbij na die redelijk lange rechtbocht achterin t circuit:)

edit: kwam er op de foto's ook achter dat ik even snel was als die witte m3(oude model) Op het rechte stuk bleef de afstand constant gelijk, en na tarzan ook8P:W

rieju-pim said:
edit: kwam er op de foto's ook achter dat ik even snel was als die witte m3(oude model) Op het rechte stuk bleef de afstand constant gelijk, en na tarzan ook8P:W

daar heb ik ook nog achter gehangen, maar die moest ik wel laten gaan na 5 bochten...

NewMini said:
daar heb ik ook nog achter gehangen, maar die moest ik wel laten gaan na 5 bochten...

ding was wel vet:)

kwam btw op gti forum nog een topic tegen om de toeren begrenzerbegrenzer van een 205 weg te nemen, geld jammer genoeg alleen voor de 105/115/130 pk versies:( bij een mi16 blok zit de begrenzer in de chip:(:(
Wil em graag verleggen tot 7.750/8.000 Hij wil nu bij 7k nog doorgaan, maar de begrenzer kapt em af...

rieju-pim said:
ding was wel vet:)

kwam btw op gti forum nog een topic tegen om de toeren begrenzerbegrenzer van een 205 weg te nemen, geld jammer genoeg alleen voor de 105/115/130 pk versies:( bij een mi16 blok zit de begrenzer in de chip:(:(
Wil em graag verleggen tot 7.750/8.000 Hij wil nu bij 7k nog doorgaan, maar de begrenzer kapt em af...

:D
na chiptuning heb ik geen begrenzer meer, lag eerst op 6750 maar vanaf de 7k voel je gewoon dattie lucht te weinig krijgt...
Plus dat ik echt niet verder dan 7k durf :D
wel zijn er al amerikanen die met cooper s´jes 8500 toeren draaien :eek:

NewMini said:
:D
na chiptuning heb ik geen begrenzer meer, lag eerst op 6750 maar vanaf de 7k voel je gewoon dattie lucht te weinig krijgt...
Plus dat ik echt niet verder dan 7k durf :D
wel zijn er al amerikanen die met cooper s´jes 8500 toeren draaien :eek:

hehe, naja ben van plan hem met de tijd opnieuw te laten chippen, en mn kop te laten flowen. hij jankt nu al lkr door, maar je voelt bij de 7k gewoon dat ie nog verder wil, en zeker met een scherpere nokkenas kan t gaan kwaad als die wat verder doorken.

Is een compressor kitje niks voor jou:P?

Back