Zandvoort 11 februari

Dr stond btw ook nog een BMW 540 buiten het circuit, volgens mij had tie wel meegedaan want de gehele inhoud van zijn koelvloeistofreservoir lag onder de auto :D

Vooral dat meisje die achterin zat bij haar ouders, met daarnaast haar broertje/vriendje.
Die moeder keek vreemd onze kant in, en toen begon die pa gas te geven, maar wij bleven er maar bij, links en rechts hahahaha echt geniaal :P

Zandvoort pics
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Last edited:
Ik kreeg alweer van Tuynhek de eerste opmerking: Ja ik had wel een langere burnout verwacht, maar als je kijkt op het filmpje dan zie je dat me rollbar omhoog knalt, dus de auto denkt dat je een ongeluk hebt gekregen, waardoor de ESP automatisch weer actieveert :), dus dan is het afgelopen met het burnen :P

[5th]Nick said:
Ik kreeg alweer van Tuynhek de eerste opmerking: Ja ik had wel een langere burnout verwacht, maar als je kijkt op het filmpje dan zie je dat me rollbar omhoog knalt, dus de auto denkt dat je een ongeluk hebt gekregen, waardoor de ESP automatisch weer actieveert :), dus dan is het afgelopen met het burnen :P
Pfff, smoesjes... :L

:-:

Vassago said:
Dr stond btw ook nog een BMW 540 buiten het circuit, volgens mij had tie wel meegedaan want de gehele inhoud van zijn koelvloeistofreservoir lag onder de auto :D

Ook gezien idd!

En daarvoor stond ook nog een ouwe Porsche, die kwam al rokend en stomend van het circuit af gerolt.

Als je mij 5 euro had geboden had ik je mijn auto meegegeven, maar zomaar niet he :P

Plus dat je het zo koud had dat je waarschijnlijk niet eens het stuur kon vasthouden, levensgevaarlijk :P

Back