Zandvoort 11 februari

² bad man

Kweenie of ik ga, ik ga niet nog eens met de Tigra en al helemaal niet met de Mondeo TDCI :p

Misschien als ik die E30 koop, anders ga ik niet. :)

NewMini said:
die alfa spider stond mooi aan de kant halverwege een sessie :P

Beetje laat, zag hem op de paddock staan, bleek dus dat hij er mee gekapt was idd, iedere keer dat hij gas gaf viel die terug naar 3000 toeren.. Jammer, want was aardig snel nog (v6)

Spider

ja ja ik ben degene van de Alfa spider... zonder benzine...

Ik stond btw alleen het laatste rondje stil, omdat idd de benzine op was.. de eerste run was hij al bijna op.. maar we hadden niet genoeg tijd tussen de runs om buiten de baan te gaan tanken.. alleen op de baan zelf deed de tank het niet:S Dus ik zei mwhaa halen we wel.. DUS niet hehe :P

AlfaSpider said:
ja ja ik ben degene van de Alfa spider... zonder benzine...

Ik stond btw alleen het laatste rondje stil, omdat idd de benzine op was.. de eerste run was hij al bijna op.. maar we hadden niet genoeg tijd tussen de runs om buiten de baan te gaan tanken.. alleen op de baan zelf deed de tank het niet:S Dus ik zei mwhaa halen we wel.. DUS niet hehe :P

ooohh dan valt het wel mee toch? eerst wist je nog niet wat er was?

t10077_1.JPG

meer fotos op http://www.turn-1.nl/pics/vrijrijden11febr/Thum1.html

kwam ik net tegen

reply

troylee neos said:
ooohh dan valt het wel mee toch? eerst wist je nog niet wat er was?

Neej idd, rijdt wel vaker door tot het lampje van benzine meter gaat branden, alleen nu was ie ook echt leeg in enkele minuten :S... reed ook niet echt zuinig. Dus maarjah gelukkig kon ik benine krijgen van een van de teams daar;) ( en idd eerst wis ik niet wat er aan de hand was, omdat hij in principe wel reedt alleen geen toeren meer maakte.....)

En dat de benzine pomp het niet deed op zandvoort.... tja volgens een van de teams doet ie het al jaren niet... ook lekkah ;)

foto's???

owhh jah btw heeft er iemand nog meer foto's van mijn spider??? Had zelf helaas geen camera bij me... maar zou graag nog wat foto's van rokende bandjes willen zien:P

Back