Yasuni Uitlaten

Stalker

Well-Known Member
Wie kan mij zo veel mogelijk informatie geven
over de nieuwe Yasuni uitlaten???
bv. een homepage van die fabrikant ofzow.
of ervaringen??
 
Advertisement - register to remove this

Ervaringen Aerox + Polini Speedcontrol + Hebo Speed Clutch (eruit gegooid, werkte niet) + Malossi reed valve + 84 sproeier (prop uit luchtf.) + Yasuni Z Kevlar: acceleratie goed, langzamer dan met een Nr-x, top 100 (teller Almera). Erg mooi en erg stil (lijkt op Arrow Basic-geluid), met lange kevlar-demper. greetz!
 
Ja EVO 70, toevallig werkte een Nr-x beter op de min. hor. van een maat van me, met de beschreven spullen. Op bijv. Piaggio zou ik het niet weten hoe een Yasuni Z loopt. Ze zijn in ieder geval kwalitatief goed, net als Bidalots. Greetz!
 
Ik ga volgende week de yasuni z testen, dan hoor je het zoiezo hoe hij het doet op piaggio.

Ik heb wel begrepen dat hij momenteel 1 van de beste uitlaten is op piaggio, zoniet de beste.

Bij scootparts: F 259,-

[This message has been edited by Evo70 (edited 30 September 2000).]
 
Ja gozers,

Je bedoelt toch de 70cc uitvoering van de Yasuni. Bij ons in de buurt rijdt een gozer met die Yasuni + 70cc en dat ding schijnt 130 te gaan(Runner). ik weet niet of er verders nog wat aan gedaan is.
hopelijk heb je er wat aan

Greetz Piepeltjes
 
mijn runner gaat ook 130 (en das nix bijzonders.....)

130 teller is nog steeds maar 105/110 digi dat haalde ik zelfs met een Nardo dus dat zegt HELEMAAL nix
 
Knapel: met "een 70" + Yasuni 70 uitlaat zegt vrij weinig, Yasuni heeft nl. 3 70cc uitlaten:
Yasuni R (voor 70cc)
Yasuni Carrera 16 (ongetunede snelle 70's)
Yasuni Carrera 20 (getuned snel).
Verder: wat is een "70"? Een wat groot uitgevallen vervangingscilindertje of een race? Greetz!
 
Opgestart door Evo70:

Ik heb wel begrepen dat hij momenteel 1 van de beste uitlaten is op piaggio, zoniet de beste.
JOEPIE!!
smile.gif


[This message has been edited by RemCOW (edited 02 October 2000).]
 
Sorry hoor Bart lekkere vent!

Ik ken die gozer niet persoonlijk hoor, maar hij komt ook wel eens bij mijn dealer en toen had ie het over " dat ie die Yasuni wel relaxt vond op zn 70cc cilinder en er 130 mee reed".

Dus...
smile.gif
 
Sorry Knapel, No offense hoor. Maar wat zeg jij als ik zeg: ik trek heel hard op met mijn sportuitlaat en hij rijd heel goed!! Dan vraag jij je ook af wat voor uitlaat, en als ik dan zeg "ja, zo ene met zo'n demper erop die naar boven loopt" voegt het ook weinig toe toch? En met 4 verschillende uitlaten & tig verschillende 70cc cilinders & tig verschillende andere factoren (afstellen enzo) kun je VEEL combi's maken. Greetz!
 
Back
Top