Originally posted by lorenzo_area51
ik heb het ook niet over getunede evo's dat lijkt me logisch
alu getuned (en dan nog evo ook)
giet getuned
de alu is natuurlijk sneller, maar goed jouw suggestie is dus geen upgrade maar gewoon een kleine tuning en klaar.
enneuh staat ivo zo slecht bekend dan ? zijn klasgenoten zijn nogal lyrisch over hem, maar goed ik heb geen idee
een jongen hier heeft zijn std 50 cc laten tunen door hem en hij gaat al behoorlijk hard, dus ze kunnen het wel geloof ik.
ltrzz
Originally posted by lorenzo_area51
ja ik weet het, maar die gasten waar ik dus bij bestel en laat tunen raden mij het af zeg maar want alu moet je warmrijden en erg voorzichtig mee zijn en ik ben zeg maar zo niet echt kwa rijstijl dus hou ik het bij gietijzer, en een DR is de snelste gietijzer om te tunen, plus dat hij er al wat heeft rondrijden met deze set-up
en die blazen gewoon evo's zoek
top van DR getuned bij hun 120-130 echte km !!
check zn site maar is www.is-tuning.nl
Originally posted by lorenzo_area51
dat ie ''niet zo hard'' (ivo's woorden) zal gaan, rond de 120-125 km (niet op teller dus) maar de manier waarop hij erheen gaat is beestachtig, zo zei hij het dus.
en ik ben meer geintresseerd in gietijzer nogmaals, want ik gebruik hem dagelijks en rijd korte stukjes dus rijd ik hem niet zo snel warm, waarbij gietijzer dus beter is. en ik ben niet eigenwijs, ik herhaalde gewoon ivo's woorden, en er rijden hier mensen met mhr replica, evo's die 130 op teller gaan (firefox enzo) en een DR dan 125 gaat ''digi'' tja ik zie het wel, voorlopig hou ik me even aan deze set-up en orienteer me gewoon nog wat verder
Originally posted by lorenzo_area51
noue aangezien ik 105 op area teller ging (jaja maakt geen ruk uit, maar goed gewoon op de teller 105)
en als je dan dat reed vond ik het al behoorlijk hard, maar wat hij (en ik ook) dus bedoelen is het koppel, hard trekken, en dat krijgen ze wel bij is-tuning voor elkaar
TUURLIJK KAN IK OOK WEL. KOPPEL GAAT NA AANSCHAF 70CC SOWEIZO VOORRUIT, DUH :|
en in snelheid is 120-130 op teller hard zat, en dan zal je 110 of 115 digi gaan (zal ook wel weer niet waar zijn, maar goed)
120 OP TELLER IS GEEN 110 DIGI NEE120 OP TELLER (SR) IS ZEGMAAR 90 - 95 DIGI.
ik denk dat je het toch weinig rijd, het gaat gewoon om het koppel.
ALS DAT ZO IS HOEF JE HEM CKER NIET BRUUT TE LATEN TUNEN, LIEVER NIET ZELFS, DAN KAN IVO HEM BETER LAAGTOERIG HOUDEN.
Originally posted by lorenzo_area51
en in snelheid is 120-130 op teller hard zat, en dan zal je 110 of 115 digi gaan (zal ook wel weer niet waar zijn, maar goed)