omdat i toch even mijn gedachten moet verzetten maar even mijn verslag van lemelerveld '11!
Na weer een maandje geen wedstrijd te hebben gehad was het weer tijd.. lemelerveld kwam eraan.. de week ervoor de scooters van het hele team klaarmaken en niet te vergeten t hok van jappo!
Die was gelukkig op tijd klaar en zo konden onze scooters worden gefixt..
maar.. de mijne was goed.. beetje klein afstelwerk en de mijne zat weer op oud en vertrouwt vermogen en kon er tegenaan! aanhangers inladen.. op tijd t bed in en smorgens om 4 uur ging de wekker tegen de muur want we moesten opstaan!
onderweg weer gelache en zo stonde we in lemelerveld.. scooters uitladen.. inschrijven ( ging lekker vlot gelukkig! ) en voordat we t wisten konden we gaan rijden..
vol vertrouwen de eerste run.. Ode aan wallie; VALS!
terug.. afkoelen.. volgende run.. pff wa ging die slecht voor me gevoel.. kwam in t begin niet denderend weg magoed.. niemand die extreem verheugt keek toen ik terug liep dus t leek mee te vallen.. maar toch.. 7.06..met 0.04 reactie?
run erop: 7.06 met 0.04 reactie ong.. tzelfde..
daarna nog een 7.09 gereden en daarna alleen maar vals..
verder op de dag wilde t niet meer lukke met reactie rijden.. als ik dan een keer groen had dan was t een 7.4 met 0.32 reactie ofso..
hoe dan ook.. ik besloot de scooter klaar te maken voor de finales.. alles opgefrist en even snel een run als controle.. ging HARD! maar vals
dus op na t tentje en wachten op de finale.. helaas ging deze niet door ivm met regen maar het bezorgde me wel de eerste plaats en dan ook de snelste dagtijd!
Nu derde in het algemeen klassement.. we hebben nu besloten om te gaan testen met onderdelen.. kijken of er nog vermogen te vinden valt en dan kijken wat we doen!
Nu op naar sittard! heel erg veel zin in!*D