thanks voor de reacties.
maar het probleem is dus als ik me voorrem indruk en duw de zip zegmaar op de voorwiel dat dat zegmaar niet lukt (denk te zwaar)?.
en als ik sta en hou me rem in en geef gas geeft me aim teller wel lekker die 14... rpm aan maar er gebeurd niks. optillen is altijd nog een optie
laat me morgen ook meteen weten of je naar lemelerveld mag.
dan probeer ik de doblo van me werk te regelen.
sms/bel me maar
hallo mensen
ik heb ondertussen een nieuw blok gekocht voor het echte werk want het XSH carter diende meer voor als straatscooter:
door wie het blok getuned is weet ik wel
zodra ik weer geld heb voor lagers en kleine dingen gaat het blok inmekaar en zal de rest van me setup erop komen:
JS DPR
malossi rotor
keihin pwk
en de malossi overrange (later polini poulies testen)
en zal het XSH carter voor mijn mischien aankomende andere zip komen.
@ rene hoe weet je dat?
@ tiffie wat was te verwachten?
ga dat hok vanje nouis make..
rijd die gatekaas ludix al beetje normaal??
veel mensen wensen je wel veel geluk metje blok he..
de tering..
zie je @ nijmege ouwe:W
hok doet het gewoon hoor
toen ik net thuis kwam lagen de schuursleutels er alweer dus dat wordt morgen even andere sproeier flens en drukveer en spruitstuk erop zetten en daan hoop ik richting de 7.1 te gaan.
de ludix loopt nogsteeds kut en licht denk ik aan de vario , en mijn fabio blok gaat volgende maand hopelijk in elkaar en dan richting de 6.8 hoop ik.
Dat andere blokje was toch van Mike vooght? Die heeft er anders erg rap mee gereden...
Vraag me af of dit blokje veel sneller zou worden. Je vorige blokje is toch ook 23+ mee gescored?