xsh roost evolution pijp

kielserat

kielserat
weet hier iemand me iets meer te zeggen over de xsh roost evolution pijp?

kwa prestaties onder evo cilinder?

op de site van xsh staat dat deze pijp de beste is onder evo cc, maar je vind er nergens op het internet iets over kwa prestaties onder een evo cilinder..

is dit een aanrader?

het is voor een minarelli horizontaal blok, nitro/aerox blok

ik was aan het twijfelen om deze in de plaats van mijn c21 te steken..

alvast bedankt allemaal!
 
Advertisement - register to remove this

licht er helemaal aan wat er met je cilinder gedaan is en watvoor type evo je hebt.
Bij mij doen de team 06 en de js 80cc dpr het het beste
gevolgd door de roost en dan de hr2
op een js evo1
 
ik heb een evo 1 die door vrc maximaal bewerkt is samen met men carters...

dus als je cilinder niet door xsh bewerkt is gaat die roost evolution dus weinig uithalen als ik het zo begrijp dan?

kan ik beter bij men c21 blijven dan zo een xsh roost te kopen..
 
Zo werkt het niet.
Het kan zijn dat vrc ongeveer de zelfde timing e.d. in jou cilinder heeft gelegd als dat xsh dat altijd doet.
Dus misschien loopt hij wel goed, misschien niet. wij weten niet wat er met jou cilinder is gebeurd, en wat marco met evo's doet.
Ik weet dat als je piaggio hebt een c21 niet echt een top pijp is.
 
ik zal het dus moeten gaan testen om het ware resultaat te weten..

ik weet zelf ook niet precies wat vrc met mijn cilinder heeft gedaan, ik zal het hem eens moeten vragen en dit dan eens doormailen naar xsh om te horen wat zij hierover kunnen zeggen ivm de xsh roost evolution.
 
Mensen, let wel op er zijn zoveel verschillende roost types in omloop!

Thunderblade, jij vergelijkt nu een hele oude roost die niet eens bij mij gekocht is? met de c21, pak nu het nieuwe type maar eens die ik op het moment verkoop. dan weet ik 100% zeker dat je op andere resultaten uitkomt ;)

bijkomend is dat je dat model niet op een evo kan testen, voor de evo heb ik een ander model waar de flens naadloos overloopt (ipv rond 27gat)
 
Deze roost had wel een Evoflens+ normale flens , of die bij jou gekocht is weet ik niet helaas.
Ik zou wel bereid zijn om zo een pijpje te komen testen als het niet zo ver weg was naar hengelo O-)
 
Mijn Roost is idd gekocht bij meneer Roost zelf, toen hij nog wel particulier verkocht en deze is idd uitsluitend met een Evo flens geleverd. Destijds 18,9pk SAE mee gescoord.

Hele SBO '08 met deze Roost gereden, toen ik de laatste sprint van het seizoen een bewerkt C21 flensje had gescoord, een Yasuni gemonteerd en verbrak vrijwel meteen m'n persoonlijk record.

Maar ik geloof wel dat de 'XSH' Evo Roost het een stuk beter zal doen dan de 'std' Evo Roost die ik heb :)
 
Mensen, let wel op er zijn zoveel verschillende roost types in omloop!

Thunderblade, jij vergelijkt nu een hele oude roost die niet eens bij mij gekocht is? met de c21, pak nu het nieuwe type maar eens die ik op het moment verkoop. dan weet ik 100% zeker dat je op andere resultaten uitkomt ;)

bijkomend is dat je dat model niet op een evo kan testen, voor de evo heb ik een ander model waar de flens naadloos overloopt (ipv rond 27gat)


Zijn er inmiddels al resultaten bekend van de roost op 70 mina speed tov een c21 ?
 
Back
Top