Prestaties XSH Roost op Speed 7T

Patrick V.

PuttenSR
Ik ben aan het twijfelen om een c21 of een XSH Roost uitlaat te kopen voor op mijn Speed 7T

Ik heb nog weinig gehoord over deze uitlaat op de Speed cilinder en ik vroeg mij dus af hoe deze presteerd.

Zijn er al mensen met grafieken en wat nog mooier zou zijn tegenover een c21?


*Edit*
Ik weet ook wel dat elke setup anders is dus dat hoef je me niet te vertellen want reageer dan gewoon niet
 
Advertisement - register to remove this

ja, net thuis van het banken.

De c21 gaf 21,7 geblokkeerd aan t.o.v. de 20,7 van de ROOST.

Roost heeft wel een hele brede powerband.

Dit was dus geen XSH Roost pijp. De XSH Roost uitlaat geeft betere prestaties af tov de Roost die jij hebt aangezien deze nog verder door ontwikkeld is.

Hier een grafiekje waarin de C21 en een XSH Roost Test uitlaat te vergelijken zijn.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23719&d=1195240276[/ir]


Deze test is ondertussen al enige tijd geleden (16-11-2007) dus inmiddels zijn er alweer nieuwere en betere types.
 
Dit was dus geen XSH Roost pijp. De XSH Roost uitlaat geeft betere prestaties af tov de Roost die jij hebt aangezien deze nog verder door ontwikkeld is.

Hier een grafiekje waarin de C21 en een XSH Roost Test uitlaat te vergelijken zijn.

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23719&d=1195240276[/ir]


Deze test is ondertussen al enige tijd geleden (16-11-2007) dus inmiddels zijn er alweer nieuwere en betere types.

Spijtig dat die C21 gebruikt & oude versie was + chroom laag erover.
Niet echt goed om een uitlaattest te houden.

Er zou eens een neutrale uitlaattest moeten komen. Nieuwe uitlaten laten aanleveren, scooter met goede setup , std 7 poort , en dan zelfde dag alle top uitlaten eens geblokkeerd meten. Dan zien we duidelijk welke uitlaat wat doet.

Btw Roost maakt enkel op zijn specificaties en geen andere.
Wat is het verschil dan tussen Roost en XSH Roost ?
 
Btw Roost maakt enkel op zijn specificaties en geen andere.
Wat is het verschil dan tussen Roost en XSH Roost ?

Roost maakt ook uitlaten naar zijn eigen specificaties. Check het topic maar @ engels gedeelte. "my pipes".

XSH Roost uitlaten zijn uitsluitend via marco te verkrijgen in de gehele benelux.
Je argument over een verchroomde c21 die minder zou scoren vind ik erg vaag om eerlijk te zijn. Maakt vrij weinig uit of hij nou verchroomd is of niet.
Wanneer jij nieuwe uitlaten "aanlevert" gaan wij wel testen. :+ Voor een simpele uitlaat test waar anderen meer baat bij hebben dan ik / wij zelf, is dat veel te duur.
 
Roost maakt ook uitlaten naar zijn eigen specificaties. Check het topic maar @ engels gedeelte. "my pipes".

XSH Roost uitlaten zijn uitsluitend via marco te verkrijgen in de gehele benelux.
Je argument over een verchroomde c21 die minder zou scoren vind ik erg vaag om eerlijk te zijn. Maakt vrij weinig uit of hij nou verchroomd is of niet.
Wanneer jij nieuwe uitlaten "aanlevert" gaan wij wel testen. :+ Voor een simpele uitlaat test waar anderen meer baat bij hebben dan ik / wij zelf, is dat veel te duur.

Dhr. Bostjancic maakt zijn eigen uitlaten, klopt. Maar doet geen coproduktie.
Anders had hij wel een order aangenomen van 200 stuks.
Roost is Roost uitlaat. Wel heeft hij verschillende versies.

Er zal wel eens een neutrale uitlaattest komen, met enkel nieuwe uitlaten.
 
Back
Top