Prestaties XSH Roost op Speed 7T

Patrick V.

PuttenSR
Ik ben aan het twijfelen om een c21 of een XSH Roost uitlaat te kopen voor op mijn Speed 7T

Ik heb nog weinig gehoord over deze uitlaat op de Speed cilinder en ik vroeg mij dus af hoe deze presteerd.

Zijn er al mensen met grafieken en wat nog mooier zou zijn tegenover een c21?


*Edit*
Ik weet ook wel dat elke setup anders is dus dat hoef je me niet te vertellen want reageer dan gewoon niet
 
Advertisement - register to remove this

Denk nog niet dat er mensen zijn, afgezien van het XSH kamp, die ermee gebankt hebben. Omdat er volgensmij nog niet zo heel veel verkocht zijn.

Denk dat je het beste contact op kan nemen met marco of iemand anders bij XSH die je er meer over kan vertellen. :)
 
Bij deze even wat opheldering over de pijp die ik op dit moment aanbied

De roost pijp die ik verkoop op het moment voor minarelli leverd op het moment een paar tiende minder vermogen als de c21 op een speed blok (3blokken getest, let op: wel getuned)

Ik ben samen druk bezig met marko van roost een pijp te ontwikkelen die het op alle fronten beter zal doen als een c21 (ja dat wordt zeker moeilijk:) )

Zodra ik deze uitgebreid heb getest op verschillende blokken (zal ik bij elk blok doen bij mensen die komen banken indien ze dit willen) zal ik de pijp pas op de markt brengen, zodat ik ook kan garanderen dat het echt een goeie pijp is

:7
 
Lijkt mij dat hij dat niet kan zeggen, aangezien hij nog bezig is met de ontwikkeling (waarvan je eigenlijk niet kan zeggen hoe lang het duurt) en dan ook nog eens moet testen of het daadwerkelijk beter is.
 
Bij deze even wat opheldering over de pijp die ik op dit moment aanbied

De roost pijp die ik verkoop op het moment voor minarelli leverd op het moment een paar tiende minder vermogen als de c21 op een speed blok (3blokken getest, let op: wel getuned)

Ik ben samen druk bezig met marko van roost een pijp te ontwikkelen die het op alle fronten beter zal doen als een c21 (ja dat wordt zeker moeilijk:) )

Zodra ik deze uitgebreid heb getest op verschillende blokken (zal ik bij elk blok doen bij mensen die komen banken indien ze dit willen) zal ik de pijp pas op de markt brengen, zodat ik ook kan garanderen dat het echt een goeie pijp is

:7


Bij Yasuni zitten ze ook niet stil ,marco. (ps, info van vinny)

Laatste keer hoorde ik dat in het najaar, getest gaat worden met getunde cilinders. Nadien zouden ze wel de timingen gaan doorgeven ivm gebruik uitlaat. (is proefproject).

Aangezien C21/C30 ontworpen is op std. Speed cilinder blijft Yasuni toch één van de toppers bij getunde cilinders.
 
Dat zou enerzijds wel verklaren waarom Roost laatst tegen mij gezegd heeft dat ie geen 180 uitlaat kon maken voor mijn nieuwe Fabrizi FHT 2008 cilinderkit, hij zei tegen me dat ie geen blok van een 180 had, maar hij heeft toch echt al eerder een 180 uitlaat gemaakt, misschien dat ik er via Marco wel een kan bemachtigen.
 
ik ga vanavond banken, heb hier een yasuni C21 en een ROOST. De roost is wel direct van slovenie af gekomen, dus is geen XSH roost oid?? weet niet of hier verschil inzit, resultaat post ik zsm!
Het wordt wel getest op een CROSS 7t, maar denk niet dat dat scheelt ivm speed.
 
ik ga vanavond banken, heb hier een yasuni C21 en een ROOST. De roost is wel direct van slovenie af gekomen, dus is geen XSH roost oid?? weet niet of hier verschil inzit, resultaat post ik zsm!
Het wordt wel getest op een CROSS 7t, maar denk niet dat dat scheelt ivm speed.

Ik begreep er altijd uit dat een Cross meer koppel had en een iets hogere top,,een Speed een betere acceleratie, dus in vergelijking scheelt het weinig...

..Zelf zal ik de (XSH) Roost pijp ook onder me Speed7T gooien als heel MWS gaat banken bij XSH...dat zal in Februari zijn of in die richting..:*
 
Back
Top