Prestaties XSH Roost op Speed 7T

Patrick V.

PuttenSR
Ik ben aan het twijfelen om een c21 of een XSH Roost uitlaat te kopen voor op mijn Speed 7T

Ik heb nog weinig gehoord over deze uitlaat op de Speed cilinder en ik vroeg mij dus af hoe deze presteerd.

Zijn er al mensen met grafieken en wat nog mooier zou zijn tegenover een c21?


*Edit*
Ik weet ook wel dat elke setup anders is dus dat hoef je me niet te vertellen want reageer dan gewoon niet
 
Advertisement - register to remove this

Dhr. Bostjancic maakt zijn eigen uitlaten, klopt. Maar doet geen coproduktie.
Anders had hij wel een order aangenomen van 200 stuks.
Roost is Roost uitlaat. Wel heeft hij verschillende versies.

Er zal wel eens een neutrale uitlaattest komen, met enkel nieuwe uitlaten.

duidelijk niet op de hoogte machiel !!

hij doet geen massaproductie, 200 stuks is ook zeker niet haalbaar voor hem !

ik heb hier gewoon de standaard roost uitlaatjes liggen en die ik op mijn specificatie heb laten maken, geloof je dit niet kom je maar langs en mag je het bekijken !!

greetz
 
ik heb nu het ontwerp tekoop die op de geteste setups gelijk of beter aan de c21 deed! deze kwam als beste uit de test bij de testpijpjes

ondertussen zijn we nog wel bezig een nog beter ontwerp op de markt te brengen voor de 70cc welke momenteel hier getest wordt, Hierbij testen we ook verschillende ristrictors in de tailpipe

tevens ben ik op dit moment druk bezig een 86cc big bore blok in elkaar te bouwen, welke vervolgens richting roost gaat zodat daar een goeie pijp op gemaakt kan worden (hij heeft nu namelijk een bank waar die pia blokjes op kan testen) dit ontwerp zal ook doorgevoerd worden naar de minarelli
 
Offtopic: wel jammer dat mensen die zelf nooit met info komen toch altijd lopen te klagen als anderen iets testen en openbaar maken...

Dat zul je altijd houden. Wij steken er tijd in etc en uiteindelijk heb je altijd mensen die het OF beter weten OF commentaar hebben op de manier van testen. Dit terwijl je zéker wel een goede indicatie hebt van het geteste product.

De uitlaat test wil ook niet zeggen dat een Roost uitlaat van Marco altijd beter scoort dan een c21. Het is slechts een uitdraai / indicatie van dat blok.
 
Dat zul je altijd houden. Wij steken er tijd in etc en uiteindelijk heb je altijd mensen die het OF beter weten OF commentaar hebben op de manier van testen. Dit terwijl je zéker wel een goede indicatie hebt van het geteste product.

De uitlaat test wil ook niet zeggen dat een Roost uitlaat van Marco altijd beter scoort dan een c21. Het is slechts een uitdraai / indicatie van dat blok.

:W
 
ik heb heir een xsh roost pijp thuis ligge heb er ook al mee gereden hij bevalt me zeer goed ik vind het qua afwerking echt een super mooie pijp mooier als me abt's
verder heb ik er een keer mee gebankt maar dat was met compleet on afgesteld blok heb 18.9 pk gehaald bij tom wierda op de bank is neit echt denderend maar wil het binnenkort ff weer proberen met neiweu carb en inlaat enzo dat dat ook allemaal ff goed is.
van de uitlaat zelf kan ik een ding zegge wat ik wel vind , de meeste getunede cilinder word de uitlaat poort bewerkt voor een c21 das volgens mij onder hande zo bij xsh als ik me niet vergis als je er dan een roost onder hangt heb je heel andere vlens en heel anders vorm daarom zou ik aan raden als je getunede cilinder hebt en toch voor de roost kiest wel een andere vlens te gebruiken of je poort te laten tunen na de roost vlens ik heb zelf een abt en het verschil met de c21 vlens is echt duidelijk te zien mijn uitlaat poort had ook een beste rand ten aanzien van me vlens
hoop dat je er wat mee kan ;)
 
Back
Top