BurN said:mol 22.7 @ tovami, dat is nieuw voor mij ....
Mol said:Hoogste run bij Koopmans tot nu toe, ik hoop dit ooit nog eens een keer te kunnen evenaren 8) de omstandigheden waren bizar goed, maargoed de score staat er wel! Omgerekend 22,6 ongecorrigeerde Tovami pk's. Volgens SAE normen zou je dan op 21,8 gecorrigeerde Tovami pk's moeten komen.
http://mol.scooterforum.net/nrg_grafiek03.jpg
stnd set-up?? (zonder NX) ?Mol said:Heb nog een keer 28,39 gescoord O-)
Je weet dat je de scores @ Koopmans bank moet vermenigvuldigen met 0,8 neem ik aan. Om Marco ze topic niet compleet te verpesten, maar toch antwoord te geven.Beerke said:stnd set-up?? (zonder NX) ?
zonder dollen het is een ubervette score, absoluut!!
ben benieuwd hoe het vermogen afgegeven wordt @ sprint
het zal wel knallen.
Ga zo door Marco
Mol said:Je weet dat je de scores @ Koopmans bank moet vermenigvuldigen met 0,8
Mol said:Je weet dat je de scores @ Koopmans bank moet vermenigvuldigen met 0,8 neem ik aan. Om Marco ze topic niet compleet te verpesten, maar toch antwoord te geven.
Ja het was met mijn speed blokkie, setup exact gelijk als op de meeting in Oisterwijk. 21,9pk @ HPI bank.
28,39 x 0,8 = 22,71pk.
Koen (Sprinter) heeft ooit een excell sheet gemaakt waarmee je uncorrected kan omrekenen naar SAE of DIN corrected. Daarmee zou het op 21,8 gecorrigeerd SAE pk's komen. Rekening gehouden met luchtdruk, luchtvochtigheid, temperatuur enz.
Met NX
41,x x 0,8 = 32,8 uncorrected. Temp e.d. niet genoteerd toen, dus ook geen gecorigeerde waardes.
Lol. Dat zeg ik ook al jaren tegen Fred, maar ik heb zelf niks te klagenABT said:Jemig, koop een goede bank :X Wat een gedoe zeg.......
@ Marco: heb je nu veel meer vermogen dan in Jubbega ?
Marco_v_W said:thanx joor
en de laatste keer dat ik gebankt had hiervoor was lelystad 03
Marco_v_W said:owjah SA weekend 03 nog 1 run