xsh minarelli 22,2pk

Status
Not open for further replies.
dus een c21 is beter voor hoge toeren

min cil draait 14.800 toeren dus kan ik liever c21 nemen of werk dat niet zo..??

(of moet ik een ander topic openen)

nog een keer wat waren de vermogens met de andere uitlaten????
 
Mol said:
Heb nog een keer 28,39 gescoord O-)
stnd set-up?? (zonder NX) :) ?

XSH -marco
het is een ubervette score, absoluut!!
ben benieuwd hoe het vermogen afgegeven wordt @ sprint
het zal wel knallen.

Ga zo door Marco
 
Last edited:
Beerke said:
stnd set-up?? (zonder NX) :) ?
zonder dollen het is een ubervette score, absoluut!!
ben benieuwd hoe het vermogen afgegeven wordt @ sprint
het zal wel knallen.

Ga zo door Marco
Je weet dat je de scores @ Koopmans bank moet vermenigvuldigen met 0,8 neem ik aan. Om Marco ze topic niet compleet te verpesten, maar toch antwoord te geven.

Ja het was met mijn speed blokkie, setup exact gelijk als op de meeting in Oisterwijk. 21,9pk @ HPI bank.

28,39 x 0,8 = 22,71pk.
Koen (Sprinter) heeft ooit een excell sheet gemaakt waarmee je uncorrected kan omrekenen naar SAE of DIN corrected. Daarmee zou het op 21,8 gecorrigeerd SAE pk's komen. Rekening gehouden met luchtdruk, luchtvochtigheid, temperatuur enz.

Met NX
41,x x 0,8 = 32,8 uncorrected. Temp e.d. niet genoteerd toen, dus ook geen gecorigeerde waardes.
 
Ik denk ik leg het netjes uit aan ons lieve Beerke is het weer niet goed. Verdere discussie via PM?
 
Mol said:
Je weet dat je de scores @ Koopmans bank moet vermenigvuldigen met 0,8 neem ik aan. Om Marco ze topic niet compleet te verpesten, maar toch antwoord te geven.

Ja het was met mijn speed blokkie, setup exact gelijk als op de meeting in Oisterwijk. 21,9pk @ HPI bank.

28,39 x 0,8 = 22,71pk.
Koen (Sprinter) heeft ooit een excell sheet gemaakt waarmee je uncorrected kan omrekenen naar SAE of DIN corrected. Daarmee zou het op 21,8 gecorrigeerd SAE pk's komen. Rekening gehouden met luchtdruk, luchtvochtigheid, temperatuur enz.

Met NX
41,x x 0,8 = 32,8 uncorrected. Temp e.d. niet genoteerd toen, dus ook geen gecorigeerde waardes.

Jemig, koop een goede bank :X :) Wat een gedoe zeg....... ;)

@ Marco: heb je nu veel meer vermogen dan in Jubbega ?
 
ABT said:
Jemig, koop een goede bank :X :) Wat een gedoe zeg....... ;)

@ Marco: heb je nu veel meer vermogen dan in Jubbega ?
Lol. Dat zeg ik ook al jaren tegen Fred, maar ik heb zelf niks te klagen ;)

Marco had daarvoor nooit gemeten voor zover ik weet. Als je nou wat aan hem wilt vragen moet je vragen: heb je na Jubbega nog wat aangepast aan je scooter?
Hij kan je zelf ook niet met 100% zekerheid vertellen of het positief of negatief is als je logisch nadenkt, want zonder meting weet je het gewoon niet. Een half pk op zo'n setup is voor mij iig onvoelbaar op straat.
 
Ik hoorde het van Tino, goed gedaan Marco :) Wel bizar dat bijna iedereen 10% hogere scores heeft de laatste 2 jaar.
 
thanx joor :)

scoot loopt beter als op jubegga jah, daar zat toen nog een vrijwel standaard speed op, die ik later nog verder heb aangepast... en niet te vergeten de c21 heb aangeschaft ;)

en de laatste keer dat ik gebankt had hiervoor was lelystad 03 :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top